Pinkpop 2026

Prachtig hoe jij jouw onbenul laat zien. Complimenten want het is niet makkelijk om een gebrek aan inzicht te tonen. 👍🏻
Roxy Dekker, Di-Rect, Freek & Suzan, Bente...

Scherp geprogrammeerd. Beetje Heren van Amstel Live vibes.

Dan staat er bv ook IDLES. Het is zo'n bij elkaar geraapt zootje. Alsof je een kleuter door radiostations laat zappen.

Ik zal mij voortaan anders uitdrukken.

Het muzikale aanbod wat ik tot op heden voorgeschoteld heb gekregen, past helaas niet geheel bij datgene ik normaal gesproken reken tot mijn muzikale voorkeur. Ook de valse noten hier en daar kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen.

Maar om het positief te eindigen: het kan alleen maar beter worden.
Ok mooie correctie, complimenten daarvoor.

Ik ben een keer niet bij PP en heb juist vreselijke fomo bij het luisteren van de livestream.
Het staan op dat veld en de muziek, de interactie met de artiesten….ik kan bijna janken. Zo k** om er niet bij te zijn.

Pinkpop is echt een prachtig festival en niet elke artiest hoeft jouw ding te zijn natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Het muzikale aanbod wat ik tot op heden voorgeschoteld heb gekregen, past helaas niet geheel bij datgene ik normaal gesproken reken tot mijn muzikale voorkeur. Ook de valse noten hier en daar kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen.
Dit is toch een stuk meer genuanceerd dan je eerste 2 reacties hier..
Terrein is zeker een stuk beter, meer ruimte ook.
Hoe is het qua drukte? Ziet er opzich wel gewoon goed druk uit op de stream.

Ideale festivalband dat Electric Callboy. Zou er thuis nooit iets van draaien, maar op 'n festival heerlijk om mee te pakken.
Ben trouwens benieuwd naar die 'nieuwe' laan tussen Sun Square en Noord podium. Is dat goed te doen qua drukte?

Ideale festivalband dat Electric Callboy. Zou er thuis nooit iets van draaien, maar op 'n festival heerlijk om mee te pakken.
Ben trouwens benieuwd naar die 'nieuwe' laan tussen Sun Square en Noord podium. Is dat goed te doen qua drukte?
Ja ik snap wel dat dit lekker werkt hoor. Ik zelf vind metal + een ander random genre een beetje goedkoop, maar men gaat er lekker op dus prima toch. Beetje jammer van het weer, iedereen houdt zich toch een beetje -terecht- in bij dit soort shows he.

Het is eenrichting naar de uitgang toe. Dus uiteindelijk neem je het pad niet vaak omdat je weer via een omweg terug moet.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Dit is toch een stuk meer genuanceerd dan je eerste 2 reacties hier..

Hoe is het qua drukte? Ziet er opzich wel gewoon goed druk uit op de stream.
Drukte is prima!! Gemiddeld zou ik zeggen. Die nieuwe laan is ook handig, kwamen daardoor ff in de karaokebar terecht.

Net voorvak teddy swims, leuke show en wat een stem!! Heeft me wel wat meer fan gemaakt.

Zomenteen goed plekje voor TOP bemachtigen

Users who are viewing this thread