Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Juist de merch bestelling geplaatst maar dubbel xl shorts waren al uitverkocht dan maar gewaagd op xl. Hopelijk indien te klein kan ik nog refund krijgen
als ik op mijn telefoon bij mijn parkeerticket kijk krijg is onderaan een route van google maps, ik heb parkeerticket rood en die stuurt mij naar zandbergen 73
als ik op mijn telefoon bij mijn parkeerticket kijk krijg is onderaan een route van google maps, ik heb parkeerticket rood en die stuurt mij naar zandbergen 73
Now that we're on the subject, I was just fantasizing about my ideal setlist (in random order, I think about 13 or 14 songs):
1. Without You
2. Dance With The Devil
3. Evil Angel
4. Blood
5. Red Cold River
6. Angels Fall
7. Polyamorous
8. Tourniquet
9. Follow
10. Awaken
11. Waiting On The Sky To Change
12. I Will Not Bow
13. Breath
14. The Diary Of Jane
Ik wens jullie allemaal een schitterende Graspop toe. Morgenvroeg vertrekken mijn maat ik met de camper richting Hellfest. Morgenavond eerst een tussenstop in Saumur, en donderdagmorgen dan de resterende 150km richting Clisson.
Ik wens jullie allemaal een schitterende Graspop toe. Morgenvroeg vertrekken mijn maat ik met de camper richting Hellfest. Morgenavond eerst een tussenstop in Saumur, en donderdagmorgen dan de resterende 150km richting Clisson.
Ik zit nu footage te kijken van Bury Tomorrow op Rock Am Ring. Heeft die zanger nu weer een andere look of is dat een nieuwe? In het tweede geval lijkt zijn stem sprekend op die van de vorige
Maar ik dacht hier al een soort gelijke comment gezien te hebben?
300 Watt. Koelbox doet ongeveer 80 tot 100. Even kijken wat je ventilator doet. Dan moet dat goed gaan. En wel hebben lampjes onder de partytent op een zonnepaneeltje. Hele nacht profijt van
Ik wens jullie allemaal een schitterende Graspop toe. Morgenvroeg vertrekken mijn maat ik met de camper richting Hellfest. Morgenavond eerst een tussenstop in Saumur, en donderdagmorgen dan de resterende 150km richting Clisson.
Kan een vertekend beeld zijn door de hoek van de foto, maar hier lijkt het plein rond de Jupiler stage wat meer open te zijn dan ervoor, de bomen staan precies ook meer richting het podium dan voorheen
Ik wil iedereen die morgen vertrekt alvast een fantastische Graspop toewensen. Ikzelf zal pas vanaf donderdag (in de late namiddag) er zijn, maar ik gun jullie een héérlijke start. Veel succes, hou het fris en geniet van deze prachtige editie.
Nog een laatste update voor de snikhete editie. (Morgen niet meegeteld)
wo - ma
max: 23, 30, 34, 31, 31, 34
min: 17, 20, 20, 19, 21
neerslag: woensdag heel mss een drupje. Vrijdag staat nu 1 tot 2 mm op. Of mss toch fele onweders?
wind: mss tijdens een onweer.
\m/ Tot op de meeting! rechts vanvoor na of tijdens ankor?