Nee hoor, dit is helemaal prima om te vinden. Maar als je t niets vindt, ga dan ergens anders heen en laat anderen ervan genieten. Live and let live.ik kan je ietwat ongenuanceerde mening wel waarderen.
Zelf word ik ook snel moe van oeverloos gewouwel over struggles en politieke statements.
En iedereen MOET er maar wat van vinden en vooral ook uitdragen.
Te pas (wanneer dit diegene daadwerkelijk aan het hart gaat)
Of te onpas (want gewenste statements zijn tenslotte likes.)
Soms besef ik ook dat ik daar even geen behoefte aan heb. (Oftewel bek dicht en spelen!)
Maar meestal besef ik mij dat ik dan meer behoefte heb aan Getdown services.
(Alvast excuus als ik hiermee op gevoelige teentjes heb getrapt)

