Best Kept Secret 2026

Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.
Dan stond ik vlakbij jou, wat een irritante gasten waren dat, schreeuwen, op elkaars schouder klimmen, binnen roken, man man treurig
 
Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.
Bij aanvraag vergunning etc moeten ze aangeven hoeveel ruimte er is per bezoeker. Je kan daar niet gewoon van uitgaan.
 
Nation of Language was erg goed! Hopelijk komen ze op korte termijn ook nog terug voor een concert, dan zal het publiek inderdaad ook wat leuker zijn😬
 
Dan stond ik vlakbij jou, wat een irritante gasten waren dat, schreeuwen, op elkaars schouder klimmen, binnen roken, man man treurig
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
 
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
Wat een rare reactie, poster geeft toch aan er wat van gezegd te hebben? Moet je dan maar met die lui op de vuist gaan om je punt te maken?
 
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
Wat een stomme reactie zeg. Hij zegt letterlijk dat hij er wat van gezegd had. En een laatste waarschuwing roepen tegen een groep vervelende gasten is ook niet zo'n heel goed idee natuurlijk. Vervolgens is het fijn het hier even te ventileren. Daar is het forum voor.
 
Een festival dat traag verkoopt geeft natuurlijk ook meer tijd aan de mensen die meer voor de sfeer komen dan voor de muziek om een ticket te kopen. Sterkte daar!
 
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond.
Okidoki, zal het voor de volgende keer meenemen.
 
Wat een gehuil altijd online op het forum maar in het echt niks daar. Je laat je moment toch niet verpesten door een paar droeftoeters. Je kunt een groep de eerste keer vriendelijk verzoeken zich te gedragen, een 2e keer als laatste waarschuwing en daarna een organisatie / medestanders erbij te roepen? Er loopt genoeg normaal volk rond
Kut gedrag blijft kut gedrag ongeacht of je er wel of niet wat van zegt.

Maar je laatste zin klopt, 99% van het publiek is gewoon helemaal prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs
Tropical Fuck Storm was inderdaad erg goed! Nation of Language trouwens ook! Nu even rusten en opmaken voor Nick Cave.
 
Wat een rare reactie, poster geeft toch aan er wat van gezegd te hebben? Moet je dan maar met die lui op de vuist gaan om je punt te maken?
Geweld is nooit de oplossing binnen onze groep maken wij daar ook nooit!! gebruik van.

Persoonlijk storen wij ons op
een festival enorm aan wanneer mensen in de tent roken, terwijl duidelijk staat aangegeven dat dit niet is toegestaan. Na een eerste aanspreekmoment geven wij doorgaans nog een tweede waarschuwing “Jullie kunnen nu stoppen met roken, anders schakelen wij de beveiliging, staat duidelijk dat dit niet mag.

Het betreffende groepje gaf echter geen gehoor aan deze waarschuwingen en bleef doorgaan. Vervolgens hebben wij een filmpje gemaakt, een medewerker van de beveiliging aangesproken en aangegeven dat wij hen al twee keer hadden gewaarschuwd.
 
Ik zie ook allemaal dingen langskomen van influencers op Best Kept Secret vandaag, en dan bepaald niet het type influencer wat ik daar normaal zou verwachten? Zou het zonde vinden als dit festival de Lowlands kant op gaat, maar misschien ben ik dan een zeikerd.
Vind dit echt belachelijk, maarja, wel de manier om tegenwoordig extra kaarten te verkopen.
 

Users who are viewing this thread