Bij 30 graden is het toch vooral puffen en minder genieten. Begin de 20 en zonnig is zelfs al genoeg voor mij. Meer dan warm genoeg. Ideale is 24 à 25 graden. Maar als ik moet kiezen tussen 30 graden of weer zoals de laatste dagen, dan toch de 30 graden.Ik heb meer aan mijn dag met dit weer dan zo'n verstikkende hitte.

