Same haha. Ik vind die ochtenden zo vaak verloren voor de eerste band/artiest begint. Altijd de 1e persoon bij de koffiekraamIk blijf me verbazen over al die mensen die het hebben over 'vroeg uit de veren' en 13.15Zelfs voordat ik iedere ochtend rond 06.30 wakker werd van jonge kinderen, kon ik op festivals echt niet tot later dan 09.00 uitslapen. Ik ben ergens wel jaloers op iedereen die dat wel kan, maar anderzijds vind ik die eerste twee uur op een vrijwel leeg festivalterrein ook altijd echt heerlijk.

