Concertaankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Big Time Rush op 10 juni in 013 is verplaatst naar de Ziggo Dome, kaarthouders worden golden circle geplaatst
Wat een onzin is dit nou weer zeg. Sure ze zijn te klein geboekt. Maar als je uit de buurt komt kan je nu helemaal naar Amsterdam. Geen idee hoe oud hun publiek nu precies is, maar kan me ook voorstellen dat hier veel jongeren onder vallen.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
140
127
White Lies in Cactus Club te Brugge eind juni.
Tickets voor de Big TV show gekocht. Samen met mijn 9 jarige dochter.
Het zal haar 4e show van hen worden. Hopelijk krijgt ze een 4e drumstick :cool:
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Wat een onzin is dit nou weer zeg. Sure ze zijn te klein geboekt. Maar als je uit de buurt komt kan je nu helemaal naar Amsterdam. Geen idee hoe oud hun publiek nu precies is, maar kan me ook voorstellen dat hier veel jongeren onder vallen.
Nou kan papa of mama natuurlijk ook mee, is vervoer gelijk ook opgelost. $$$
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
90
71
Wat een onzin is dit nou weer zeg. Sure ze zijn te klein geboekt. Maar als je uit de buurt komt kan je nu helemaal naar Amsterdam. Geen idee hoe oud hun publiek nu precies is, maar kan me ook voorstellen dat hier veel jongeren onder vallen.
Mid 20 tot beging 30(de leeftijd van de bandleden zit daar echt net wat boven) ongeveer met wat uitschieters als het de mensen zijn die actief de Nick serie hebben gekeken. Een groep waar papa en mama vooral niet echt meer mee gaan dus ik denk dat daardoor de verhuizing ook is gedaan.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.790
Toch een kleine poging om iets relevants hier neer te zetten:

Mid 20 tot beging 30(de leeftijd van de bandleden zit daar echt net wat boven) ongeveer met wat uitschieters als het de mensen zijn die actief de Nick serie hebben gekeken. Een groep waar papa en mama vooral niet echt meer mee gaan dus ik denk dat daardoor de verhuizing ook is gedaan.
De hype op TikTok bewees ook dat naast de originele doelgroep hier toch ook veel jonge meiden op af gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.151
Wegens succes komt natuurlijk ook omdat een zekere Jonas Brothers hun tour heeft verplaatst, waardoor de Ziggo Dome weer beschikbaar is. Blijft wel een naaistreek om ' te verplaatsen naar de Randstad en naar een veel grotere zaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
90
71
De hype op TikTok bewees ook dat naast de originele doelgroep hier toch ook veel jonge meiden op af gaan komen.
Kijk dat mist ik als als (redelijk) oude man natuurlijk maar dat is begrijpelijk. Flinke wave van dingen uit die tijd die de nieuwe generatie erg tof vindt voor redenen die ik snap en niet zo snap

In ander nieuws als je van (black) metal die niet super binnen de lijntjes kleurt houdt en niet als Big Time Rush Brabant wilt ontwijken is die Agriculture show een mega aanrader na hun roadburn show
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.790
Kijk dat mist ik als als (redelijk) oude man natuurlijk maar dat is begrijpelijk. Flinke wave van dingen uit die tijd die de nieuwe generatie erg tof vindt voor redenen die ik snap en niet zo snap

In ander nieuws als je van (black) metal die niet super binnen de lijntjes kleurt houdt en niet als Big Time Rush Brabant wilt ontwijken is die Agriculture show een mega aanrader na hun roadburn show
Haha ik als 25 jarige vind het ook al lastig om mee te gaan met dit soort nieuws, maar toevallig heb ik het Jeugdjournaal (ja) item hiervan gezien ;)
 
  • Winning
Waarderingen: residentalien

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
Het enige beeld van de doelgroep die ik heb, is dat onze stagiaire van 17 of 18 probeerde met een groepsapp van 20 vriendinnen allemaal tickets te kopen voor Big Time Rush in 013, maar dat was ze allemaal niet gelukt.
 
  • Haha
Waarderingen: Grunt149

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.790
Marc Rebillet op 26/27/28 augustus in de Ronda in TivoliVredenburg, prijzen zijn weer gezellig:

1713881251971.png

Normaal ticket overigens 33,75.
 

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
32
96
Drie nieuwe namen voor Slottuin Zeist: Rondé (13 augustus), Novastar (16 augustus), DeWolff (18 augustus)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken