AC/DC

SmittyBacall

Playlistbediener
12 jun 2023
6
4
Eerst een half uur gewacht in de Duitse wachtrij, terwijl je er om half 12 bij de Nederlandse er meteen doorheen was. Tickets zijn in ieder geval binnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Het is nu gewoon een zekerheid: een bepaalde categorie bands/artiesten mag vragen wat ze willen, de mensen kopen het toch. Al vroeg ac/dc hier nu 200 euro, het zou nog uitverkopen. De toekomst ziet er nu rooskleurig uit op dat vlak, jammer.
Hele slechte zaak inderdaad... muziek wordt iets voor the rich and the famous
 
  • Verdrietig
Waarderingen: musicislife

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
147
170
Nog altijd in de wachtrij op Eventim. Maar begrijp ik het goed dat je pas na de wachtrij je datum en locatie kan kiezen?
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Op zich staat die knop "Kies" ook bij de platinum tickets toch? En de grote groene "Doorgaan" knop is wel de meest opvallende. Snap dat het verwarrend kan zijn maar is niet echt oplichterij in mijn ogen, je moet gewoon even goed kijken wat je precies kiest.
omdat de knop kies wordt toegevoegd op het moment dat je op het plusje klikt, heb je ineens beweging op je scherm en wordt de indruk gewekt dat je daar verder moet.

pure misleiding.

zet daar gewoon ook een + en - neer in plaats van een extra woord kies
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
147
170
Haha iets te laat deze info, maar daar geeft ie nu voor zowel 17 als 21 mei aan dat er niks meer beschikbaar is
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

FirefighterLemmy

Playlistbediener
9 feb 2024
5
0
Via pc kreeg ik constant foutmelding maar via de app kon ik direct bestellen en betalen. Heb betaald maar na het betalen liep Ticketmaster vast en nu zegt de pagina dat de tijd verstreken is en de tickets weg zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Amsterdam is gewoon uitverkocht denk ik?? Ik krijg alleen maar foutmeldingen...
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Was nog even spannend omdat mijn eventim.de wachtwoord niet op eventim.nl werkte. Maar is gelukt !
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.421
Amsterdam is gewoon uitverkocht denk ik?? Ik krijg alleen maar foutmeldingen...

Denk ik ook. Wachtrij was ook nog maar 91 personen, maar niks meer was te kiezen. Voordat ik die foutmelding kreeg, had ik wel eerst bij 4x staplaatsen "geen tickets beschikbaar", daarna pas "oeps er ging iets mis" bij 3x, 2x en 1x staplaatsen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Denk ik ook. Wachtrij was ook nog maar 91 personen, maar niks meer was te kiezen. Voordat ik die foutmelding kreeg, had ik wel eerst bij 4x staplaatsen "geen tickets beschikbaar", daarna pas "oeps er ging iets mis" bij 3x, 2x en 1x staplaatsen.
Oeps heb ik echt wel 20 keer gehad
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Ik blijf het proberen 😂. Vaak komen er in de eerste 24 uur nog kaarten vrij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken