AC/DC

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
646
504
Eventim Duitsland gaat ook traag. Ook handig dat ze 2 minuten voor de voorverkoop aangeven dat de link waar je al op had geklikt is verlopen en dat je via de startpagina naar een nieuwe link moet gaan...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Dit doet mij wel vermoeden dat de wachtrij grotendeels fake is. No way dat er zoveel wachtende zijn die allemaal sowieso MINIMAAL 2 tickets kopen en dat er nu nog tickets beschikbaar zijn.
Op zich kan het wel. Mijn oom heeft voor Springsteen 6 mensen (+ meerdere devices) ingezet voor slechts 4 tickets. Wanneer de eerste persoon erdoor is sluit de rest af. Dus ineens 8 wachtenden minder voor slechts 1 aankoop.

En dit lijkt me wel zo'n event waar extra mensen en toestellen ingezet worden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Op zich kan het wel. Mijn oom heeft voor Springsteen 6 mensen (+ meerdere devices) ingezet voor slechts 4 tickets. Wanneer de eerste persoon erdoor is sluit de rest af. Dus ineens 8 wachtenden minder voor slechts 1 aankoop.

En dit lijkt me wel zo'n event waar extra mensen en toestellen ingezet worden.
Jup, iemand die ik ken zat ook met 6 devices in de wachtrij voor 2 tickets
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
199
272
Heb net ticket gekocht, normale acc gaf steeds error..
Nieuwe acc direct ticket kunnen kopen!
(Dessel)
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
153
97
Stelletje oplichters daar bij ticketmaster.
Klik je 2 veldkaarten aan, komt de knop kies tevoorschijn, pak je die krijg je platinum tickets voor €600. Pak je de doorgaan knop krijg je reguliere veldkaarten voor €169 per stuk .

1708078208696.png
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Stelletje oplichters daar bij ticketmaster.
Klik je 2 veldkaarten aan, komt de knop kies tevoorschijn, pak je die krijg je platinum tickets voor €600. Pak je de doorgaan knop krijg je reguliere veldkaarten voor €169 per stuk .

Bekijk bijlage 8125
Komt bekend voor, zo zijn veel mensen voor de Bruce Springsteen concerten opgezadeld met veel te dure kaarten,e cht schandalig dit
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Stelletje oplichters daar bij ticketmaster.
Klik je 2 veldkaarten aan, komt de knop kies tevoorschijn, pak je die krijg je platinum tickets voor €600. Pak je de doorgaan knop krijg je reguliere veldkaarten voor €169 per stuk .

Bekijk bijlage 8125
Op zich staat die knop "Kies" ook bij de platinum tickets toch? En de grote groene "Doorgaan" knop is wel de meest opvallende. Snap dat het verwarrend kan zijn maar is niet echt oplichterij in mijn ogen, je moet gewoon even goed kijken wat je precies kiest.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken