Lowlands 2027

Tuurlijk! Ik vind een 'oudere' naam op de line-up hier en daar ook geweldig. Maar een bovenkant met drie namen wiens piek 15+ jaar geleden aan de hand was, is wat mij betreft weer te veel van het goede.
15 jaar? Zeg maar gerust 30 jaar.

Massive Attack, Underworld en Chemical Brothers waren toen ik in 2000 voor het eerst naar Lowlands ging was al iets achterhaald.

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt
15 jaar? Zeg maar gerust 30 jaar.

Massive Attack, Underworld en Chemical Brothers waren toen ik in 2000 voor het eerst naar Lowlands ging was al iets achterhaald.
Hoe is het? Chemical Brothers wegzetten als achterhaald terwijl ze op dat moment net 5 jaar begonnen waren in dat jaar en na 2000 nog een aantal klassiekers (Galvanize, Swoon bijvoorbeeld) hebben uitgebracht. De gemiddelde elektronische act van vandaag de dag mag de veters nog niet strikken van Chemical Brothers. Met hun bangers en visuals geven ze nog steeds een van de betere shows van het weekend weg.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan, CVS en JP5
Ik zou echt een huge-ass discobal heel gaaf vinden. Beetje zoals Despacio heeft (en dan nog wat coole spots of mini disco dingen langs de kant?)

Of juist een Boris Acket kinetische opstelling ofzo, met doeken die bewegen, kan je heel tof met projecties spelen ook (onder water projecties en dan af en toe vissen laten langs zwemmen).

Ik hou me aanbevolen als Camiel mee leest 😜😜
Zoals de Bravo al in 2023 een huge-ass discobal had?

Robyn op de Roisin Murphy spot in de Bravo zou echt geweldig zijn
Yes dat zou echt te gek zijn, zeker als ze dan tijdens haar liveact ook de lichtshow al inzetten. Die mag van mij echt blijven nml, wat is die insane. Is echt de kers op de slagroom elke x als het verandert van dansen in een kathedraal naar een intieme technobunker. Supervet!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Yes dat zou echt te gek zijn, zeker als ze dan tijdens haar liveact ook de lichtshow al inzetten. Die mag van mij echt blijven nml, wat is die insane. Is echt de kers op de slagroom elke x als het verandert van dansen in een kathedraal naar een intieme technobunker. Supervet!
Ik vrees dat Robyn (als ze al een keer naar de polder komt), enkel voor een headline positie komt. Als ik zie hoe hoog ze op de Primavera poster staat, neemt ze waarschijnlijk een headlinerwaardige show mee en met een nieuw album op zak is ze ook zeer relevant.

Ik dacht dat dat toen die maan was? Kan zijn dat ik dat jaar gewoon niet in de Bravo ben geweest hoor... Hou niet zo van die sardientjes
Ja was discobal toen. In dat jaar was het zeker sardientjes-werk, maar afgelopen jaar had je er weer makkelijk bijgepast maat!

• Leuk
Waarderingen: daily
Ik vrees dat Robyn (als ze al een keer naar de polder komt), enkel voor een headline positie komt. Als ik zie hoe hoog ze op de Primavera poster staat, neemt ze waarschijnlijk een headlinerwaardige show mee en met een nieuw album op zak is ze ook zeer relevant.
DTRH is dan misschien wel logischere plek als headliner.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en wsslvrwrt
Van mij mag ze headlinen! Zou ik al veel beter trekken en toffer vinden dan Phoebe Bridgers (met alle respect, kwestie van smaak).

Primavera heeft ook wel een handje van random ass niche namen die nergens anders zo hoog zouden staan als headliner programmeren. Nou is Robyn niet volledig niche, maar ik denk niet dat die hier headliner zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en WTSGD
De Primavera line-up heeft er weer voor gezorgd dat ik Festileaks eens heb geopend. De bovenkant (waar je toch als eerste naar kijkt nu) vind ik niet heel verrassend. Weinig echt grote sterren die aan het touren zijn? Ook veel artiesten die kort geleden als op Lowlands hebben gestaan, of op DTRH. Doechii lijkt me een inkopper aangezien Lowlands die een paar jaar geleden heeft gemist. Verder zou ik het persoonlijk jammer vinden als Fontaines, Underworld, of Bicep heel groot op de poster komt. Puur en alleen omdat die relatief recent al op de Alpha hebben gestaan. Uiteindelijk is het aanbod leidend natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: fugazi en piep
Robyn is toch geen LL headliner ouwe. Heeft 1 hit. Doechii als headliner vind ik ook questionable. Is toch beide meer een sub in mijn opzicht
De Sugababes spot zou heerlijk zijn. Denk dat je zeker 10 nummers kent.

En ze heeft net 10x in het voorprogramma van Harry styles gestaan, benieuwd of ze daar nieuw publiek mee heeft aangeboord. Net collabs uit met Charli en Zara Larsson.

Ik ben dit jaar naar haar show in Parijs geweest, ze is een geweldige entertainer, veel hits maar headliner lijkt me niet nee.

Robyn blaast bijna 50 kaarsjes uit en heeft 1 hit uit 2010, begrijp niet helemaal hoe dat als headliner te rijmen valt met het alternatief/relevante pad waar LL naar op zoek is.
Denk dat de pop van Robyn juist past binnen dat wat Lowlands zoekt. Het is juist niet de dertien in een dozijn slappe pophap.
Ook heeft ze vorig jaar gewoon een album uitgebracht met prima reviews en ook nog eens een interessant (en relevant!) onderwerp.

• Leuk
Waarderingen: LLoww en BeWario
Denk dat de pop van Robyn juist past binnen dat wat Lowlands zoekt. Het is juist niet de dertien in een dozijn slappe pophap.
Ook heeft ze vorig jaar gewoon een album uitgebracht met prima reviews en ook nog eens een interessant (en relevant!) onderwerp.
Lekker pinkpop

Users who are viewing this thread