Concertaankondigingen

RIP. Ik was aan het hopen op een concertaankondiging voor Rebecca Black. Maar als voorprogramma, voor Hilary Duff of all people, ... Nee bedankt.

En Pendulum hetzelfde...

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
haha wat een combi. Ik zal er niet snel voor naar de ZiggoDome gaan.
Maar op een festival zou dit wel op mijn guilty pleasure radar komen.
Anno 2027 zou een festival als Best Kept Secret ze zonder issues aan de line-up kunnen toevoegen. De laatste album(s) die Hilary en Rebecca uitbrachten zijn credible genoeg :)

Ja dit is wel vrij bijzonder te noemen, toch? Ook al hebben ze er eerder gestaan, de timing is hier het punt. Daags na het nieuws dat ze in het KBS staan, komt het nieuws dat ze een paar maanden ervoor net over de grens in een venue met een capaciteit van 1100 mensen staan. Voor miljoenen Belgen zal de Muziekgieterij dichterbij zijn dan het KBS.

Dit soort shows van eenzelfde band zijn vaak totaal niet te vergelijken. Vaak heel ander publiek wat naar bijvoorbeeld een Muziekgieterij gaat voor zo'n band vergeleken met de mensen die naar een stadionshow gaan. Veel mensen die zo'n zaalshow nooit zouden overwegen, maar zodra het een arena of stadion is komen ze ineens wel aandraven. Het zal waarschijnlijk ook nog gemarket worden als try-out of iets dergelijks

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en koekroeck
Ja dit is wel vrij bijzonder te noemen, toch? Ook al hebben ze er eerder gestaan, de timing is hier het punt. Daags na het nieuws dat ze in het KBS staan, komt het nieuws dat ze een paar maanden ervoor net over de grens in een venue met een capaciteit van 1100 mensen staan. Voor miljoenen Belgen zal de Muziekgieterij dichterbij zijn dan het KBS.
Clouseau stond paar maanden voor hun 14 sportpaleizen ook gewoon nog in de roma. Stonden afgelopen zomer nog in Eke-Nazareth. Alles kan gewoon bij hen.
Één ding bij hen is zeker: het is altijd uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Vorig jaar ook nog meen ik, of '24.
Tuurlijk, is ook gewoon een grotere clubtour. Gewoon simpelweg vergelijkbaar met dat er wel eens een Nederlandse act de Ziggo Dome vult, maar vervolgens ook weer alle zalen afgaat. Snap niet echt waarom het, zelfs met KBS, bijzonder zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread