Werchter Boutique 2027

Is het weer pop gericht? Lees eerder MnM ipv stubru?
Ik heb ooit Muse op Boutique gezien, dus kan ook altijd zoiets achtigs worden. Whats in a name dus die dag events op werchter.

Was taylor swift niet aant hinten naar iets?

+ afhankelijk van de headliner kunnen ze hier the neighbourhood mss ook wel kwijt. Lijkt mij nu niet de beste naam voor de reguliere werchter.

Was taylor swift niet aant hinten naar iets?

+ afhankelijk van de headliner kunnen ze hier the neighbourhood mss ook wel kwijt. Lijkt mij nu niet de beste naam voor de reguliere werchter.
De grootste artiest op de planeet gaat niet naar Werchter Boutique gaan.

Daar hoopt het vaste publiek wel op. Maar denk dat ze het enkel doen met een passende grote headliner.
Oei fingers crossed dan maar... Bryan Adams is dan geen optie meer denk ik...
Laat Springsteen dan nog maar eens opdraven......

Pearl Jam naar Classic. Rock Werchter heeft genoeg opties en een sowieso uitverkochte classic zal de organisatie ook vast weten te pruimen

Pearl Jam naar Classic. Rock Werchter heeft genoeg opties en een sowieso uitverkochte classic zal de organisatie ook vast weten te pruimen
Als die komen is het voor Rock Werchter. Net zoals de laatste 20 jaar. Al mag het Sportpaleis van mij ook wel weer eens. Maar ze schijnen een zeer goede relatie te hebben met Herman en daarom eigenlijk altijd wel op Rock Werchter te staan zo heb ik hier al eerder gelezen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Als die komen is het voor Rock Werchter. Net zoals de laatste 20 jaar.
Ooit werd TW Classic in het leven geroepen met het idee die wat ouder wordende bands daar een plek te geven. ‘We kunnen Bryan Adams nu eenmaal niet blijven programmeren op RW’, zei Herman 25 jaar geleden daarover al.

Ondertussen zijn de krasse zestigers van PJ een serieus pakske ouder dan Adams toen, dus vind het wel een interessante vraag of die niet gewoon ooit eens op TWC kunnen staan. Want uiteraard bereikt PJ ook een deel jonger publiek (het is nu eenmaal een enorme band), maar mijn beleving trok PJ echt zowat het oudste headlinepubliek ooit naar de weide tijdens de vierdaagse, de keren dat ik ze zag. Echt veel 50ers. Meer nog dan een Cure of Metallica zelfs vind ik.

Dit is geen waardeoordeel (PJ blijft een geweldige band) en al helemaal geen sneer naar iets ouder publiek, maar vraag me wel zo’n dingen af.

Simple Minds bewust geen zaalshow laten spelen? Denk maar luidop.
Maar kan je die tw classic laten headlinen tegenwoordig? Vorige keren op twc waren ze nooit headliner, meestal plaatsje of zelfs enkele plaatsjes lager. Moet dan toch in combo zijn met grotere naam? Sowieso opvallend dat ze geen zaalshow in België hebben, zeker voor een band die ons land eigenlijk nooit overslaat.

Maar kan je die tw classic laten headlinen tegenwoordig? Vorige keren op twc waren ze nooit headliner, meestal plaatsje of zelfs enkele plaatsjes lager. Moet dan toch in combo zijn met grotere naam? Sowieso opvallend dat ze geen zaalshow in België hebben, zeker voor een band die ons land eigenlijk nooit overslaat.
Ik zou ook gokken in combinatie met een andere act.
Even goed wordt het Suikerrock natuurlijk.

Users who are viewing this thread