Graspop Metal Meeting 2027

onrealistische hoop die nergens op gevestigd is mag altijd natuurlijk
Slayer doet me niet veel en mijn favoriet SOAD heb ik al opgegeven dus ik ga all in op Linkin Park
Geen enkele reden om te denken dat die alweer gaan touren in juni maar dat maakt niet uit
Mag uiteraard zeker, ging mij vooral om dat ik dingen lees als 'waarschijnlijk' en 'die komen gewoon'.

Wil voorkomen dat dat straks weer een eigen leven gaat leiden. 😉

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik ga uit van Scorpions, Mötley Crüe, FiR, FFDP, The Prodigy, Judas Priest, blink-182 en Evanescence.

Als ik dan naast zit, dan kan 't (voor mij) alleen maar een positieve verrassing zijn.

• Haha
Waarderingen: won666 en Loek123
Ach ik vind het geen discussie je mag er heel woke van vinden wat je wil

Feit 1 = het is altijd tering druk bij hun optreden
Feit 2 = ik zie bij hun optredens altijd erg veel vrouwen
Feit 3 = ik zie niemand met een pistool tegen hiun hoofd en hun dwingen er te kijken en/of het podium op te gaan (sommige staan zelfs te dringen)

laatste .... ik zie alleen veel mannen hierover zeiken en geen vrouwen,...misschien mannen die zich willen voordoen dat ze geëmancipeerd
zijn en heeeeeel erg medenken met de moderne vrouw en als je het zo erg vind om blote tieten te zien,... ga dan lekker naar een ander podium
Ikzelf als vrouw zie er geen graten in, ik zal zelfs volgende keer (proberen) mee het podium op te raken, maar ik hou mijn kleren wel aan ;). Wat de rest doet interesseert me niet maar ze weten maar al te goed wat ze doen op het podium.

het is ook geen nieuw fenomeen hé, ik zag mijn eerste blote borsten al in de jaren 90 op een Bon Jovi concert :p

Ikzelf als vrouw zie er geen graten in, ik zal zelfs volgende keer (proberen) mee het podium op te raken, maar ik hou mijn kleren wel aan ;). Wat de rest doet interesseert me niet maar ze weten maar al te goed wat ze doen op het podium.

het is ook geen nieuw fenomeen hé, ik zag mijn eerste blote borsten al in de jaren 90 op een Bon Jovi concert :p
Steel Panther discussie:
cat box GIF

😁

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: jbj, Loek123 en jonasvh
Als het gaat om hoe vaak bands langs komen op GMM heb je helemaal gelijk, dan is Mötley Crüe inderdaad het meest voor de hand liggend.

Qua muzikaal talent, discografie, legacy en sympathie mogen de posers van MC echter nog niet eens de schoenen poetsen van Judas Priest en Scorpions.
You need some Dr. Feelgoed.

Je kan veel zeggen, maar ondanks al de brol die ze in hun lijf hebben gestoken, hebben die kerels toch wat werkstukken afgeleverd.
En in tegenstelling tot die andere twee bands, mogen ze gerust zeggen dat ze rond 1990 de grootste band van het moment waren.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
You need some Dr. Feelgoed.

Je kan veel zeggen, maar ondanks al de brol die ze in hun lijf hebben gestoken, hebben die kerels toch wat werkstukken afgeleverd.
En in tegenstelling tot die andere twee bands, mogen ze gerust zeggen dat ze rond 1990 de grootste band van het moment waren.
Tja, de nineties, dat kun je ook zeggen van 2 Unlimited.. 😝

Middle School Lol GIF by Tanner Almon

Worst case scenario? Ik weet het niet zo zeker... 😅
Een flinke tegenvaller voor een jubileumeditie, maar ik denk – zonder er al te diep over na te hoeven denken – dat je best een slechtere line-up zou kunnen vinden! 😅
met de namen waarvan we nu weten dat ze touren zou dit toch een serieuze domper zijn.

Evanescence & The Prodigy lijken me heel nice!

Blink-182 lijkt me meer iets voor Werchter al zou ik me wel amuseren bij hun optreden

Fir nu plots headliner maken na de drama van vorige keer??

FFDP en Judas doen me helemaal niks

Scorpions EN Mötley Crüe is ook wat veel rolator imo, een van de 2 is genoeg

En dan geen Faith No More (wat toch wel een tof specialleke is), Geen Parkway Drive???

Of andere bands waar we op hopen als een Gojira, Korn, Slayer, etc.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en dvdh666
Parkway Drive is gelukkig wel een zekerheidje.

Ik hoop vooral dat Evanescence geboekt wordt, zou die heel graag eens zien. (en niet graag genoeg om naar een los concert van ze te gaan) alleen ben ik daar nog niet zo zeker van, die zijn wel vaker in de buurt tijdens graspop zonder dat ze geboekt worden

Ik ga uit van Scorpions, Mötley Crüe, FiR, FFDP, The Prodigy, Judas Priest, blink-182 en Evanescence.

Als ik dan naast zit, dan kan 't (voor mij) alleen maar een positieve verrassing zijn.
Als de verwachtingen maar laag genoeg zijn, valt het niet snel tegen! :)

Om je een beetje uit de put te trekken: Blink 182 zal niet snel headlinen op GMM, te ‘pop’. Eerder op Werchter, is ook alweer 10 jaar geleden tegen die tijd.

Ook (nog) geen aankondiging van Scorpions of FFDP voor de juni festivals, dat biedt ook perspectief. FFDP voor Wacken eind juli, met een beetje geluk doen ze alleen de late festivals. Scorpions gaat in augustus en september concerten in USA inhalen maar willen ook nog EU data toevoegen voor hun 1000 jarige jubileum, niet te vroeg juichen dus.

MC, FiR (mogelijk als sub, niet als HL), Judas Priest en Evanescence zijn wel reële opties. The Prodigy zou erg gewaagd zijn als HL, aangezien ze wat verder staan van het metal genre. Geweldige band hoor, maar vraag me af of GMM dit aan zou durven? Staan wel bevestigd voor RaR maar die programmeren wat breder dan GMM.

Parkway Drive maakt een hele goede kans. Ook Faith No More zou zomaar kunnen, met Amon Amarth en Lorna Shore als North HL dark horses. Dat zijn 4 andere namen die misschien meer naar je gading zijn?

(Een PwD-Lorna Shore combo lijkt mij fantastisch, maar ben dan ook een core-liefhebber.)

Als de verwachtingen maar laag genoeg zijn, valt het niet snel tegen! :)

Om je een beetje uit de put te trekken: Blink 182 zal niet snel headlinen op GMM, te ‘pop’. Eerder op Werchter, is ook alweer 10 jaar geleden tegen die tijd.

Ook (nog) geen aankondiging van Scorpions of FFDP voor de juni festivals, dat biedt ook perspectief. FFDP voor Wacken eind juli, met een beetje geluk doen ze alleen de late festivals. Scorpions gaat in augustus en september concerten in USA inhalen maar willen ook nog EU data toevoegen voor hun 1000 jarige jubileum, niet te vroeg juichen dus.

MC, FiR (mogelijk als sub, niet als HL), Judas Priest en Evanescence zijn wel reële opties. The Prodigy zou erg gewaagd zijn als HL, aangezien ze wat verder staan van het metal genre. Geweldige band hoor, maar vraag me af of GMM dit aan zou durven? Staan wel bevestigd voor RaR maar die programmeren wat breder dan GMM.

Parkway Drive maakt een hele goede kans. Ook Faith No More zou zomaar kunnen, met Amon Amarth en Lorna Shore als North HL dark horses. Dat zijn 4 andere namen die misschien meer naar je gading zijn?

(Een PwD-Lorna Shore combo lijkt mij fantastisch, maar ben dan ook een core-liefhebber.)
1790083440613.png

Volgens de 2025 leak zien we dat graspop het toch serieus heeft overwogen

• Leuk
Waarderingen: charlottekos

Users who are viewing this thread