Graspop Metal Meeting 2027

Mötley Crüe zou een zeer fijne afsluiter op de zondag zijn. Denk inderdaad dat ze MC en Priest niet op dezelfde dag zullen zetten, maar zou toch ook wel mooi zijn. Uitgaande van maar één dagkaart komend jaar zou ik wel Mötley boven Priest verkiezen, ook vanwege de minder vaak de laatste jaren gezien.

• Haha
Waarderingen: Underdog
Oke, dan is het dus toeval dat dit verder allemaal Graspop namen zouden zijn. De wens blijft nog altijd vader van de gedachte :)
het is ook niet echt de vraag of Turnstile wel of niet een Graspop naam is, het is zeker een Graspop naam. vandaar ook dat ze er een paar jaar geleden nog stonden. In de afgelopen 5 jaar hebben die RW, Graspop en Pukkelpop gedaan. typisch een naam die je overal neer kunt zetten. aangezien RW zo lang geleden is is de kans gewoon een stuk groter dat ze daar terecht komen.

zou het zelf ook wel toejuichen, een nieuwe frisse headliner. maar weinig vertrouwen in helaas.

het lijkt erop dat Graspop geen headliners tekort komt komend jaar dus dat zal ook helpen om ze op RW neer te zetten

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Pommer
Motley zit ik ook niet op te wachten maar ze lopen het festival nog niet zo plat als de meeste generatiegenoten
2009, 2023, 2027 is nog wel bescheiden in vergelijking met Judas die zowat onderdeel is van het meubilair en er vaker wel staat dan niet
ik weet dat Judas een hoop fans heeft hier maar van alle oude rock/metal bands vind ik dat met afstand de meest verschrikkelijke.
het stukje dat ik heb gezien van Motley de laatste keer vond ik vocaal beter klinken dan het stukje dat ik heb meegekregen van dat gekrijs van Rob Halford
Als het gaat om hoe vaak bands langs komen op GMM heb je helemaal gelijk, dan is Mötley Crüe inderdaad het meest voor de hand liggend.

Qua muzikaal talent, discografie, legacy en sympathie mogen de posers van MC echter nog niet eens de schoenen poetsen van Judas Priest en Scorpions.

Als het gaat om hoe vaak bands langs komen op GMM heb je helemaal gelijk, dan is Mötley Crüe inderdaad het meest voor de hand liggend.
Qua muzikaal talent, discografie, legacy en sympathie mogen de posers van MC echter nog niet eens de schoenen poetsen van Judas Priest en Scorpions.

Maar jij bent dan ook zwaar bevooroordeeld :LOL:

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Vraag me af wat er gebeurt wanneer een RW zegt dat ze absoluut Turnstile willen, wanneer Livenation ook zegt dat ze Turnstile op Werchter willen zetten, maar wanneer Turnstile zelf zegt dat ze op Graspop willen staan. Wie haalt het dan?

Slipknot teased met posters shows in de USA met een aankondiging op 28 september. Mogelijk uitgesloten voor de Europese festivals.

Maar er lijkt nergens een datum bij te staan, dus de kans is dan groter dat ze wel beschikbaar zijn, dan dat ze precies tijdens Graspop in de VS zijn.

Maar jij bent dan ook zwaar bevooroordeeld :LOL:
Ja en nee. 😉
JP, Scorpions en ook bv. Def Leppard zijn absolute legacy bands, en zitten vol met topmuzikanten, ook nu nog (over Klaus kun je discussiëren).
MC had maar één topmuzikant (Mick Mars), en die hebben ze eruit gebonjourd.

En als misschien wel je grootste hit een slap niemendalletje als Girls, Girls, Girls is...

• Leuk
Waarderingen: wess
Vraag me af wat er gebeurt wanneer een RW zegt dat ze absoluut Turnstile willen, wanneer Livenation ook zegt dat ze Turnstile op Werchter willen zetten, maar wanneer Turnstile zelf zegt dat ze op Graspop willen staan. Wie haalt het dan?
als een band zelf niet wil spelen dan spelen ze niet (zie tool op graspop, kwam er enkel omdat ze op festivals wilden spelen waar ze nog niet geweest waren)

Maar over het algemeen is de ranglijst van livenation

werchter
graspop
pukkelpop
lokerse feesten

Hm, on the one hand, I enjoyed Motley Crue's set in 2023. On the other hand, their recent live performances sound pretty rough, judging by the footage found on YT. Don't really know what to think about this one, other than it's certainly more interesting than having Scorpions again.

Ik hoop vooral dat Blue Medusa overkomt. Kreator zou ik zoals steeds ook toejuichen. En ook Helloween zou mij gelukkig maken

De grote verrasing is natuurlijk Motley Crue. Voor mij hoefde dat niet meer in dit leven (not in this lifetime, generatiegenoten Guns N' Roses). Nadat ik ze gezien heb in Duitsland enkele jaren geleden. Niet dat het slecht was. Vince was zelfs redelijk goed bij stem, toch zeker in vergelijking met wat ik hoorde op YouTube uit Los Angeles i. 2015. Maar goed als ze er staan ga ik wel even piepen misschien. Maar als opnieuw Kreator of een andere vette marquee of Jupiler of MD afsluiter er tegen over staat ... . Ik denk wel dat het een van de laatste kansen wordt om MC te zien op TOR en evt Graspop

Er zijn dus nu 3 grote legacy (of rollator zoals ze graag hier genoemd worden) in de running. Motley Crue, Judas Priest en Scorpions. Ik vind eigenlijk dat @MetalLimbo het goed verwoord heeft. Ik heb ook liefdt Priest en Scorpions. Priest gewoon groot fan en Scorpions niet zo hard maar nog nooit te goed gezien en ik geniet steeds meer en meer als ik thuis een plaat van hun draai (onlangs toch eens wat Scorpions vinyl gekocht). Ik vind wel dat Metallimbo een klein beetje afbreuk doet aan de muzikale capaciteiten van MC want die hebben al bewezen 30 jaar geleden (en zelfs redelijk recent nog met The End) goede songs te kunnen schrijven. Of ze die nog kunnen uitvoeren (hallo playback Nikki?) Laat ik in het midden. En als dat van de playback hoeft het voor mij trouwens al helemaal niet meer. Maar zodus ik ben het wel eens met dat MC wel een uniekere boeking zou zijn. Een even kwalitetsvolle is dan wat een andere vraag

• Leuk
Waarderingen: dvdh666
Turnstile. Tis dat of fuck Belgium denk ik. Maar LN zou ze ook nog kunnen overtuigen toch Werchter te doen met meer geld lijkt me

Ik hoop vooral dat Blue Medusa overkomt. Kreator zou ik zoals steeds ook toejuichen. En ook Helloween zou mij gelukkig maken

De grote verrasing is natuurlijk Motley Crue. Voor mij hoefde dat niet meer in dit leven (not in this lifetime, generatiegenoten Guns N' Roses). Nadat ik ze gezien heb in Duitsland enkele jaren geleden. Niet dat het slecht was. Vince was zelfs redelijk goed bij stem, toch zeker in vergelijking met wat ik hoorde op YouTube uit Los Angeles i. 2015. Maar goed als ze er staan ga ik wel even piepen misschien. Maar als opnieuw Kreator of een andere vette marquee of Jupiler of MD afsluiter er tegen over staat ... . Ik denk wel dat het een van de laatste kansen wordt om MC te zien op TOR en evt Graspop

Er zijn dus nu 3 grote legacy (of rollator zoals ze graag hier genoemd worden) in de running. Motley Crue, Judas Priest en Scorpions. Ik vind eigenlijk dat @MetalLimbo het goed verwoord heeft. Ik heb ook liefdt Priest en Scorpions. Priest gewoon groot fan en Scorpions niet zo hard maar nog nooit te goed gezien en ik geniet steeds meer en meer als ik thuis een plaat van hun draai (onlangs toch eens wat Scorpions vinyl gekocht). Ik vind wel dat Metallimbo een klein beetje afbreuk doet aan de muzikale capaciteiten van MC want die hebben al bewezen 30 jaar geleden (en zelfs redelijk recent nog met The End) goede songs te kunnen schrijven. Of ze die nog kunnen uitvoeren (hallo playback Nikki?) Laat ik in het midden. En als dat van de playback hoeft het voor mij trouwens al helemaal niet meer. Maar zodus ik ben het wel eens met dat MC wel een uniekere boeking zou zijn. Een even kwalitetsvolle is dan wat een andere vraag
Als het puur gaat om frequentie is MC de meest logische keuze inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Ja en nee. 😉
JP, Scorpions en ook bv. Def Leppard zijn absolute legacy bands, en zitten vol met topmuzikanten, ook nu nog (over Klaus kun je discussiëren).

En als misschien wel je grootste hit een slap niemendalletje als Girls, Girls, Girls is...
En Tommy. En Vince destijds kon ook wel zingen

Ja en nee. 😉

Maar jij hebt dus ook een enorme afkeer tegen Mötley Crüe, het is volkomen logisch dat je MC helemaal niks vindt dan en dus op deze manier de berichten schrijft. Mötley Crüe heeft denk ik toch ook echt wel een enorme legacy en de discography is echt niet zo verkeerd. Muzikaal talent ga ik niks nuttigs over kunnen bijdragen en uiteraard de gunfactor of sympathie hebben ze niet, dat ben ik met je eens.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Als het puur gaat om frequentie is MC de meest logische keuze inderdaad.
Maar ik denk niet dat frequentie ook kaarten doet verkopen. Ik verwacht doch 2 van de 3 en dan vrees ik MC al zeker. De Amerikanen die Europa nog eens doen en misschien wel de laatste keer gezien hun leeftijden

Maar ik denk niet dat frequentie ook kaarten doet verkopen. Ik verwacht doch 2 van de 3 en dan vrees ik MC al zeker. De Amerikanen die Europa nog eens doen en misschien wel de laatste keer gezien hun leeftijden

Goede grap! De drie originele leden van Mötley Crüe zijn gemiddeld 65. Vergelijk dat maar eens met de leeftijd van Rob Halford of Klaus Meine. Dan heb je nog een mooie 10 jaar te gaan!

Ik wil Mötley Crüe tegelijk wel en niet zien. Nog nooit live gezien, ik wil weten of het echt zo slecht is maar ik wil ook niet volledig teleurgesteld worden.

Even in het Graspop topic hierop antwoorden. Je zal niet volledig teleurgesteld worden, zo slecht was het de vorige keer nou ook weer niet.

Users who are viewing this thread