Ik hoop vooral dat Blue Medusa overkomt. Kreator zou ik zoals steeds ook toejuichen. En ook Helloween zou mij gelukkig maken
De grote verrasing is natuurlijk Motley Crue. Voor mij hoefde dat niet meer in dit leven (not in this lifetime, generatiegenoten Guns N' Roses). Nadat ik ze gezien heb in Duitsland enkele jaren geleden. Niet dat het slecht was. Vince was zelfs redelijk goed bij stem, toch zeker in vergelijking met wat ik hoorde op YouTube uit Los Angeles i. 2015. Maar goed als ze er staan ga ik wel even piepen misschien. Maar als opnieuw Kreator of een andere vette marquee of Jupiler of MD afsluiter er tegen over staat ... . Ik denk wel dat het een van de laatste kansen wordt om MC te zien op TOR en evt Graspop
Er zijn dus nu 3 grote legacy (of rollator zoals ze graag hier genoemd worden) in de running. Motley Crue, Judas Priest en Scorpions. Ik vind eigenlijk dat
@MetalLimbo het goed verwoord heeft. Ik heb ook liefdt Priest en Scorpions. Priest gewoon groot fan en Scorpions niet zo hard maar nog nooit te goed gezien en ik geniet steeds meer en meer als ik thuis een plaat van hun draai (onlangs toch eens wat Scorpions vinyl gekocht). Ik vind wel dat Metallimbo een klein beetje afbreuk doet aan de muzikale capaciteiten van MC want die hebben al bewezen 30 jaar geleden (en zelfs redelijk recent nog met The End) goede songs te kunnen schrijven. Of ze die nog kunnen uitvoeren (hallo playback Nikki?) Laat ik in het midden. En als dat van de playback hoeft het voor mij trouwens al helemaal niet meer. Maar zodus ik ben het wel eens met dat MC wel een uniekere boeking zou zijn. Een even kwalitetsvolle is dan wat een andere vraag