Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De laatste keer dat ik een fysieke game heb gekocht is echt al jaren geleden denk ik.
Zeker met de gamepass en Xbox serie S, doe je automatisch alles digitaal kopen, wat ik ook geen probleem vind. Ook op de switch koop ik alles digitaal, vooral het feit dat het (bijna) direct te spelen is en je het spel niet kwijt kan raken (ben niet zo opgeruimd) vind ik wel een plus.
+ hier eerder wij hadden vroeger amper iets thuis
en vind het gewoon fijn nu echt dingen in mijn hand te kunnen hebben en effectief te bezitten.
gaande van boeken, games, ... enz
en digital is gewoon een licentie die man kan intrekken wanneer men wil, dus heb je imo niet heel veel bezit
zie maar naar hoeveel games ondertussen verdwenen zijn of niet meer speelbaar
Hoe dan ook, GTA altijd maar een saaie franchise gevonden. Hoe groot die wereld ook is, het verhaal komt altijd neer op *verhaaltje*, loopt naar die plek, *verhaaltje*, loop naar die andere plek,...
Hoe dan ook, GTA altijd maar een saaie franchise gevonden. Hoe groot die wereld ook is, het verhaal komt altijd neer op *verhaaltje*, loopt naar die plek, *verhaaltje*, loop naar die andere plek,...
ik had dat met pokemon en zelda, lege werelden van punt naar punt
wel enorm jeugd sentiment en dus clouded opinion
als kleine jongen (veel te jong) 1 en 2 gespeeld, bij aankoop ps2 den 3 gekocht en de sprong naar 3D was mind blowing, Vice city was de shit, GTA 4 en 5 waren ook gewoon technisch zoveel stappen verder vooruit
benieuwd naar wat 6 gaat hebben under the hood
jep lijkt me een tweetje met sony
jullie kondigen aan gta digital only of code in box en wij sluiten daarop aan als Sony zijnde.
Code in box is net ietsje beter dan digital only omdat er dan tenminste een case is maar die dan eigenlijk gewoon lege lucht bevat
RDR2 was ook 2 discs op ps4, en er waren nog wel enkele games op 2 discs toen. Denk dat ze gewoon enkel digitaal willen, heb je geen 2dehandsmarkt en meer controle.