Rock Werchter 2027

Editors / NBT / Fontaines op een dag en we noemen het de StuBru-hypedag. Deal?
Zou een rijtje zijn waar ik weinig problemen mee heb. Fontaines wil ik nu toch wel graag eens zien. Editors leveren altijd een prima show en NBT is prima om mee te pakken maar ook prima om te skippen bij betere alternatieven in de tenten.

Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen. Ik hoop dan van ganse harte dat er een hele mooie grote Barn naam staat. The National of Elbow ofzo

Zou een rijtje zijn waar ik weinig problemen mee heb. Fontaines wil ik nu toch wel graag eens zien. Editors leveren altijd een prima show en NBT is prima om mee te pakken maar ook prima om te skippen bij betere alternatieven in de tenten.

Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen. Ik hoop dan van ganse harte dat er een hele mooie grote Barn naam staat. The National of Elbow ofzo
Zijn die 3 niet iets te stacked? Zou Editors niet eerder als sub staan ipv 3e laatst?

Alleszins is Editors + Fontaines wel een prachtige combo.

Zou Pommelien ook niet beter een jaartje sabbat nemen ofzo? Ze heeft nu toch de laatste 2-3 jaar echt elk mogelijk podium in het land gedaan? Dan in 2028 door de grote poort als sub op Werchter

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen.

Hoezo niet? Populaire artiest, verkoopt vlotjes 100.000 tickets voor haar shows in Antwerpen, stond in de NY Times, de pers is lovend.... Als O&TW dat mag, dan zij zéker. Maar zoals iemand hier net zei, laat ze nog een jaar rusten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Pommelien zal wel jaartje gas terugnemen vermoed ik. Rustig aan nieuw album werken om dan in 2028 weer gas te geven. Of dat zou toch logisch zijn.

Pommelien zal wel jaartje gas terugnemen vermoed ik. Rustig aan nieuw album werken om dan in 2028 weer gas te geven. Of dat zou toch logisch zijn.
Precies. Vorig jaar de grote 2 gedaan (PkP en RW), dit jaar alle andere middelgroten (en dat zijn er véél). Plus die AB en AFAS Dome residentie. Denk dat dat een opmaat is voor een festivalloos 2027.

Precies. Vorig jaar de grote 2 gedaan (PkP en RW), dit jaar alle andere middelgroten (en dat zijn er véél). Plus die AB en AFAS Dome residentie. Denk dat dat een opmaat is voor een festivalloos 2027.
Ik zie die gerust in 2027 Pukkelpop headlinen en verder amper/geen shows doen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
NBT verwacht ik op pkp 27. Fontaines hun zwaartepunt is nu al augustus, als die festivals doen in 2027 zal het juni/juli zijn.

Ik duim ook andermaal voor een Yungblud loos jaar.
Fontaines gaat in voorjaar nog zalen doen, zouden ze niet daarna rondje US doen en daarna terugkeren voor augustus-festivals?

Blink-182 - Volbeat (of MCR, maar zie die niet touren in zomer 2027).
Alt-J - Florence + The Machine
Muse - Nothing But Thieves
Pearl Jam - Pommelien Thijs

- Als SOAD nog toert, dan staan die in een stadion of eigen dagevent.
- Hetzelfde denk ik voor Rammstein.
- Metallica zal wel een pauze nemen na drie jaar.

• Leuk
angine de poitrine een optie voor de barn?

show in nijmegen worden nog 3000 tickets gezocht
mateloos populair

vind het een geniaal duo

• Leuk
Die hype mag tegen dan toch wel weer over zijn. Maskers af en er komt 300 man.
ja dat kan je van elke band wel zeggen

doe de stagedesign, productie weg en je hebt ook de helft minder bezoekers

vind de muziek van hun an sich knap, die gitarist is een meester met het looppedal. technisch erg sterk.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Voorspellen doe ik niet aan, maar als er een paar van deze namen komen (in een niet specifieke volgorde overigens) zou ik toch behoorlijk in mijn nopjes zijn...

Turnstile - Arctic Monkeys - Violet Grohl (met een secret guest performance van een niet nader te noemen vader;)) - The Pretty Reckless - Florence & the Machine - Ist Ist - Wodan boys - Depeche Mode - STONE - Arcade Fire - Squid - Tame Impala - en dan toch ook wel graag Sammeke.

Edit: oh en dan vergeet ik nog Biffy Clyro - Vilanelle - Oasis - Madness - Faith No More en vast nog vele andere

Laatst bewerkt:
  • Leuk

Users who are viewing this thread