Rock Werchter 2026

• Winning
Waarderingen: Joe
We hebben trouwens allemaal dé set van Werchter gemist zo blijkt.

Heerlijk zitten gniffelen op de camping toen we het lazen

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Klein half uurtje gekeken voor the Cure begon en daar zat echt gewoon geen energie in. Als je electro boekt als barnhead, zet er dan een liveband neer en niet gewoon een dj zonder spectaculaire lichtshow.
Paul is techno die naar minimal neigt, geen electro. En energie en sfeer was er en masse, als je op de juiste plek stond. Maar snap dat het wellicht wat traag was voor wie iets a la CDW verwachtte.

Paul is techno die naar minimal neigt, geen electro. En energie en sfeer was er en masse, als je op de juiste plek stond. Maar snap dat het wellicht wat traag was voor wie iets a la CDW verwachtte.
Weet niet wat ik er van verwachtte. Kende zn nummers verder helemaal niet, maar Psychonaut had ik al gezien en geen zin om al voor the Cure te gaan zitten. Los van de buurman die openlijk een sleutel met wit poeder zijn neus in werkte was er linksachter niet echt sfeer😅

Weet niet wat ik er van verwachtte. Kende zn nummers verder helemaal niet, maar Psychonaut had ik al gezien en geen zin om al voor the Cure te gaan zitten. Los van de buurman die openlijk een sleutel met wit poeder zijn neus in werkte was er linksachter niet echt sfeer😅
Buiten de tent lieve mensen die helemaal goed gingen, elkaar in de armen vielen, en de nacht in dansten en zongen gelukkig. Geen coke gezien maar dat is idd een jammere zaak dat ook dat volk deze kant uit komt.

Users who are viewing this thread