Sport algemeen

Wie had gedacht dat Blatter zich zou uitspreken tegen zo’n corrupte beslissing van die rode kaart van de VS? :LOL:

Wie had gedacht dat Blatter zich zou uitspreken tegen zo’n corrupte beslissing van die rode kaart van de VS? :LOL:
Blatter probeert al jaren Infantino naar beneden te praten om het zo te laten lijken dat het onder hem nog niets zo erg was. Beide verschrikkelijke mannen die alles alleen voor eigen gewin en geld doen.

Vanavond ga ik België niet kijken maar ik gun ze een klinkende overwinning! Dit moet je als Amerikaan toch ook niet willen, heb je eindelijk een keer een team waarmee je een prestatie kan leveren, krijg je alsnog ongewilde hulp van bovenaf. Maakt niet uit hoe goed je speelt vanavond, het zal altijd als matchfixing worden gezien, en terecht....

• Leuk
Waarderingen: zero en B0G5
Ben ik de enige die letterlijk elke keer als ik zijn naam hoor, aan dat filmpje moet denken dat ie op z'n muil gaat?
Jep, maar ook deze:
Make It Rain Money GIF

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en Koekdoos
Blatter probeert al jaren Infantino naar beneden te praten om het zo te laten lijken dat het onder hem nog niets zo erg was. Beide verschrikkelijke mannen die alles alleen voor eigen gewin en geld doen.

Was toch wat jong tijdens Blatter om er echt wat van mee te krijgen, maar erger dan Infantino kan het niet toch?

Die "minuut" stilte van Sepp Blatter ter nagedachtenis aan Nelson Mandela blijft toch ook wel één van de meest pijnlijke en schaamteloze dingen die ik ooit gezien heb.

Was toch wat jong tijdens Blatter om er echt wat van mee te krijgen, maar erger dan Infantino kan het niet toch?
Was corrupt op de achtergrond en een slechte organisatie aan voorgrond. Infantino is gewoon corrupt bij helder daglicht en het boeit hem niets.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Was corrupt op de achtergrond en een slechte organisatie aan voorgrond. Infantino is gewoon corrupt bij helder daglicht en het boeit hem niets.
Eigenlijk ook wel een concept dat op heel veel vlakken terugkomt; in die zin wel heel passend dat het WK (grotendeels) in de VS is. Waar vroeger nog de schijn van corruptie werd vermeden, is het tegenwoordig zo dat de corrupten niet eens meer hun best doen.

Is er dan nog iemand die naar dit wk kijkt?
Het is en blijft het WK, ik geniet van voetbal en een persoonlijke boycot gaat daar niets aan veranderen, ik zou er zelf dan meer last van hebben. Wel erg blij dat de UEFA zich nu ook uitgesproken heeft. Ook die organisatie gaat niet altijd vrijuit maar heb daar het gevoel dat voetbal nog wel op 1 staat.

Ook nog even terugkomend op Woutje Weghorst, gisteren even met mijn neefje bij de open dag van FC Twente geweest en om dan al die kinderen helemaal uit hun dak zien gaan om Weghorst en hoe hij vervolgens voor al deze kinderen ook tijd nam deed mij toch wel erg goed. De man die al 8x scoorde tegen Twente en nog nooit ons rood heeft gedragen is nu al een jeugdheld voor veel jonge supporters, en eerlijk.... dat is toch veel belangrijker dan het divagedrag.

De man die al 8x scoorde tegen Twente en nog nooit ons rood heeft gedragen is nu al een jeugdheld voor veel jonge supporters, en eerlijk.... dat is toch veel belangrijker dan het divagedrag.

Jullie zitten nog in de wittebroodsweken. Geniet er maar van! 😉

Nee serieus, ik denk echt dat Woutje het goed gaat doen bij Twente. Alle ingrediënten zijn toch aanwezig om het een groter succes te maken dan zijn Ajax-periode.

heb intussen sympatie voor noorwegen gekregen. wat een spits die haaland!
ga dat volgen, en ben verder nu voor marrokko (gun ze t, maar ze gaan t verliezen) en natuurlijk zeker voor belgie na die belachelijke beslissing

Het is en blijft het WK, ik geniet van voetbal en een persoonlijke boycot gaat daar niets aan veranderen, ik zou er zelf dan meer last van hebben. Wel erg blij dat de UEFA zich nu ook uitgesproken heeft. Ook die organisatie gaat niet altijd vrijuit maar heb daar het gevoel dat voetbal nog wel op 1 staat.

Ook nog even terugkomend op Woutje Weghorst, gisteren even met mijn neefje bij de open dag van FC Twente geweest en om dan al die kinderen helemaal uit hun dak zien gaan om Weghorst en hoe hij vervolgens voor al deze kinderen ook tijd nam deed mij toch wel erg goed. De man die al 8x scoorde tegen Twente en nog nooit ons rood heeft gedragen is nu al een jeugdheld voor veel jonge supporters, en eerlijk.... dat is toch veel belangrijker dan het divagedrag.
Dan kan de mening toch gauw omslaan afhankelijk van onder welk contract hij zijn handtekening heeft gezet ;).

Maar serieus; ik waardeer Weghorst best wel; ook voor hij naar Ajax kwam. Denk dat Twente er echt wel profijt van gaat hebben. Hopelijk blijft ie fit.

Users who are viewing this thread