Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
TOP, hadden die géén superreview als afsluiter op Pinkpop vrijdag? Ik snap er niets van, na 2 oersaaie nummers de stream afgezet.
Is dit een Werchter headliner???
Monkeys zijn het niet echt verleerd, maar gewoon verder geevolueerd. Reytons pootjebaden gewoon in die sound van twintig jaar geleden, wat leuk is...maar originaliteitsprijzen gaan ze niet winnen. Hoeft voor de goede orde ook niet, dat soort bandjes moeten er zijn.
Ik was erbij en enorm genoten. Jeugdig enthousiasme en gewoon heel goede muziek.
SONS heel degelijk, en ik ben blij dat ik een dagje hier kan zijn. 2 weken oud, kerngezond zoontje en toch 1 dag RW meepikken. Life is good, dankjewel aan mijn partner!
Ik vind NewDad op de stream nog niet heel overtuigend overkomen. Voelt een beetje rommelig aan. Cory Wong is daarentegen wel solide, alleen zie ik de Barn hem nou niet omarmen. Logisch ook, want de muziek is daar niet bepaald voor gemaakt. Vind het mooi dat dat hem gegund wordt, maar het lijkt me nog een maatje te groot.
Zometeen 1ste keer Klub C voor Joy Crookes. Voor de rest heeft het mij niet echt uitgenodigd om die lange wandeling te maken. Je merkt toch wel dat je minder snel daar naartoe gaat tenzij je een act daar heel graag wil zien.
Vandaag bivakkeren wij de hele dag bij Main. De hoop is om bij a Perfect Circle en the Cure enigszins vooraan te staan maar dat betekent dus gedurende de dag veel rusten. Ik geniet daardoor extra van jullie verslagen van andere optredens, dus keep ‘em coming! ;-)
Je hebt al weinig tijd om mensen te overtuigen en dan ga je ook nog eens een cover spelen. Dat zal ik nooit begrijpen, zeker niet als relatief onbekende band. Zelfde nu met Jessie Murph (al heeft die iets meer tijd en is ze een stuk bekender).
Trouwens, wat bedoel je met geen stream voor A Perfect Circle, Ethel Cain, David Byrne? Potverdikkeme.
Je hebt al weinig tijd om mensen te overtuigen en dan ga je ook nog eens een cover spelen. Dat zal ik nooit begrijpen, zeker niet als relatief onbekende band. Zelfde nu met Jessie Murph (al heeft die iets meer tijd en is ze een stuk bekender).