Rock Werchter 2026

Ik vind eigenlijk dat Haunted Youth meer gemeen heeft met een Amenra dan War on Drugs. Klinkt mss gek, maar de manier waarop die bands instrumentaal los in de emoties kunnen gaan en weinig woorden nodig hebben om veel te zeggen is erg vergelijkbaar voor me.
Mee eens aangaande Amenra. Maar vond ze vandaag niet goed genoeg. Bizar, met een extra dikke plaat. Tussen de nummers ook veel tijd nodig. Wordt maar een 3 sterren optreden.

Mee eens aangaande Amenra. Maar vond ze vandaag niet goed genoeg. Bizar, met een extra dikke plaat. Tussen de nummers ook veel tijd nodig. Wordt maar een 3 sterren optreden.
Grappig die beleving, bij mij kwam het zo hard binnen dat het mijn top 5 concerten allertijden in gaat

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Straks Matt in de Barn. Bonnet of Pins hier moet wel een momentje worden. Daarna hopelijk een mooi plekje bij Gorillaz.

• Leuk
Waarderingen: phil
Grappig die beleving, bij mij kwam het zo hard binnen dat het mijn top 5 concerten allertijden in gaat
Zo hoort het ook, lekker verschillende meningen. Ik stond deze keer helemaal vooraan, het greep me minder dan de keren op headpodium.
Serieus: top 5 aller tijden?
Ze moeten die Jupiler Apple afschaffen 😜

• Haha
Waarderingen: B0G5

Users who are viewing this thread