Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij aanvang weifelend maar tegen het eind met meer vertrouwen en overtuiging. Het schort nog wel wat aan de publieks communicatie maar goed, dat leren ze vast nog wel
Ik vind eigenlijk dat Haunted Youth meer gemeen heeft met een Amenra dan War on Drugs. Klinkt mss gek, maar de manier waarop die bands instrumentaal los in de emoties kunnen gaan en weinig woorden nodig hebben om veel te zeggen is erg vergelijkbaar voor me.
Mee eens aangaande Amenra. Maar vond ze vandaag niet goed genoeg. Bizar, met een extra dikke plaat. Tussen de nummers ook veel tijd nodig. Wordt maar een 3 sterren optreden.
Mee eens aangaande Amenra. Maar vond ze vandaag niet goed genoeg. Bizar, met een extra dikke plaat. Tussen de nummers ook veel tijd nodig. Wordt maar een 3 sterren optreden.
Zo hoort het ook, lekker verschillende meningen. Ik stond deze keer helemaal vooraan, het greep me minder dan de keren op headpodium.
Serieus: top 5 aller tijden?
Ze moeten die Jupiler Apple afschaffen