Rock Werchter 2026

Even een vraagje over het polsbandje gebruiken ze op rock Werchter nog een metalen sluiting of is het zoals op Pukkelpop van plastic mijn voorkeur gaat namelijk uit naar het eerste omdat dat gewoon aangenamer is dat de sluiting niet dik is. Alvast bedankt voor een antwoord.

Even een vraagje over het polsbandje gebruiken ze op rock Werchter nog een metalen sluiting of is het zoals op Pukkelpop van plastic mijn voorkeur gaat namelijk uit naar het eerste omdat dat gewoon aangenamer is dat de sluiting niet dik is. Alvast bedankt voor een antwoord.
Metalen voor het festival terrein, plastic voor camping

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Ik heb dit al zo vaak gehoord, het zal dan toch wel zo goed als uitverkocht zijn??

Klub Wim terrein erbij geeft dus nog niet echt veel verlichting, of is dat alsnog een verbetering? Benieuwd naar de drukte morgen…
Enorme verbetering

Enige smetje: Adam dacht dat ze nog 2 nummers konden doen. Na Strangest Thing was de tijd op. Dus daarom geen I Don't Live Here Anymore..

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Laatste half uurtje TWOD op de stream nog meegepakt, klonk geweldig inderdaad! Vast prachtig om bij te zijn bij die invallende schemering.

Bij Graspop kon ik het wel terugkijken dus via de ingebouwde Firefox VPN, had er wel twee pogingen voor nodig.

Edit: getest en werkt ook op Werchter.
Nou ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen dan, heb net die Firefox VPN gebruikt maar de VRT site detecteert die gewoon en geeft een waarschuwing dat de site niet werkt met VPN. Krijg met dat ding aan niks geladen. Mijn gebruikelijke Nord VPN detecteert hij niet maar hij trapt er ook niet in want ik blijf daarmee vastlopen op de melding dat ik moet bevestigen dat ik echt een Belg ben. Vage shit, irritant dat ze niet gewoon regelen dat je die dingen in Nederland ook kunt terugkijken.

Wonderful performances, a fabulous lineup on the part of Rock Werchter. The most disappointing performance of the night imp…? The crowd. Do people really need to talk in a group through an entire performance?

Users who are viewing this thread