Snap ik, het is ook te veel om bij te lezen de afgelopen dagen. Hoe vond jij het dan (wellicht heb ik daar ook overheen gelezen)? En ben ook wel benieuwd wat je uiteindelijk van Bad Omens vond (veel twijfels vooraf meen ik me te herinneren).ah daar heb ik overheen gelezen. tof om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad![]()