Graspop Metal Meeting 2026

Oh en idd als we er zijn worden er meteen plekken afgesproken voor als we elkaar kwijt zijn enzo.

Maar voor ons gaat het lekker vooral de wat mainstage bands bekijken worden (en TX2) en ik ga haar meesleuren naar de wat oudere bands waar ik van hou. En verder lekker chillen en muziek luisteren/ontdekken. (En haar eerste festival biertje natuurlijk 😁)

Maar heb voor 1e keer festival wel een festitent geregeld. Als het bevalt kijken we daarna wel verder voor een eigen tent in de toekomst

• Geweldig
  • Winning
Waarderingen: Projunk en nikita
Ik bedoelde juist de momenten waarop je uren moet wachten.
Als er zich een ideaal moment voordoet (korte rij, geen band die je wil/moet zien), dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal. 😉

Zelf neem ik niet eens de moeite om te gaan kijken bij de merch.
Voor mij is dat sowieso vrij zinloos, aangezien ze mijn maat vaak niet eens hebben, dus ook daarom zoek ik het meestal online.

• Leuk
Waarderingen: won666
Allee kwou juist mijn laatste training van de week gaan doen (zwemtraining, want uiteraard mijn fitnesstrainingen zijn vooral ook ter ondersteuning van mijn zwempotentieel uit te breiden, ik train om binnenkort wedstrijden te zwemmen), het was wat grijs maar echt wel goed van temperatuur, ideaal, niet te warm, niet te koud en ik stond buiten in t-shirt en short. Begint dat opeens te regenen :cautious:Ik dacht nochthans dat da pas op vrijdag ging zijn. Ik kan mij echt op dit moment geen tropische hitte op Graspop voorstellen. Nu dit en donderdag gezellig in de snikhete zon? Ik kan het me amper voorstellen

Allee kwou juist mijn laatste training van de week gaan doen (zwemtraining, want uiteraard mijn fitnesstrainingen zijn vooral ook ter ondersteuning van mijn zwempotentieel uit te breiden, ik train om binnenkort wedstrijden te zwemmen), het was wat grijs maar echt wel goed van temperatuur, ideaal, niet te warm, niet te koud en ik stond buiten in t-shirt en short. Begint dat opeens te regenen :cautious:Ik dacht nochthans dat da pas op vrijdag ging zijn. Ik kan mij echt op dit moment geen tropische hitte op Graspop voorstellen. Nu dit en donderdag gezellig in de snikhete zon? Ik kan het me amper voorstellen
Allee ik trek m'n winterkleren terug aan (trui en lange broek) en ik probeer opnieuw 😅 😂

Het valt me op dat je die link zelf niet gelegd krijgt, terwijl het er toch zo dik bovenop ligt. Die weergoden willen jou een handje helpen in je missie om een zwemkampioen te worden en zorgen met hun regen dat jij je straks ten aller tijden als een vis in het water voelt.

Show Ok GIF

Nu al weer heerlijk om die overload aan info te lezen. Ik kijk uit naar je verslagen!

En ook dit jaar: iemand iets vergeten, iets nodig (geen drug want daar doe ik niet aan),... geef maar seintje misschien kan ik u uit de nood redden.
Een airco op batterijen? Man, man, ik zie zo verschrikkelijk op tegen de hitte dat het mijn hele voorpret verpest…

• Haha
Waarderingen: Wardibal
Goede heenreis allemaal, wij slapen thuis dit jaar (40 minuutjes rijden) en vertrekken morgenochtend om 10:00. Heb er zin in, tot morgen op de wei🤘

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Volgens mij wordt die hitte ook wel schromelijk overdreven.
Ik zie temperaturen rond de 30, met een enkel uitschietertje.
Dat zijn toch gewone zomertemperaturen, niet iets om direct van te verschieten?

Meest jammere vind ik zelf eigenlijk nog het gebrek aan wind, maar daar zorg ik dan zelf wel voor met een ventilatortje. 😉

1000069607.jpg

• Leuk
Waarderingen: CedricH

Meest jammere vind ik zelf eigenlijk nog het gebrek aan wind, maar daar zorg ik dan zelf wel voor met een ventilatortje. 😉

Bekijk bijlage 21322
Nee hoor, wordt niet schromelijk overdreven.

Temperaturen boven de 30 graden is niet per se de standaard in de Benelux denk ik dan. Gevoelsmatig was dat sowieso meer iets voor juli en augustus pas, wanneer het echt zomer is.

• Leuk
Waarderingen: @3*#
Temperaturen boven de 30 graden is niet per se de standaard in de Benelux denk ik dan. Gevoelsmatig was dat sowieso meer iets voor juli en augustus pas, wanneer het echt zomer is.
Ik denk dat @MetalLimbo zich alvast heeft aangepast heeft aan klimaatverandering. En met die bril op is het inderdaad bijna standaard zomerweer ;)

Users who are viewing this thread