Graspop Metal Meeting 2026

[...]
Maar ik merkte vorig jaar dat er toch ook volk liep met een andere "mind set" zat een tijdje te spotten op de tribune en was een beetje van die types die graag "gezien" willen worden en ik weet niet met welke metal stroming die meekomen maar laten we met ze allen zoals ik graspop gewend ben 1 grote graspop familie zijn en blijven want daar is onze metal gemeenschap zo mooi door.
[...]
Schone taak aan ons allen om deze lui (degraaggezieners) op te voeden dan, op de momenten dat ze niet sociaal doen!

• Leuk
Waarderingen: Slyder73x en Dwarf
Valt op zich wel mee, omdat graspop echt wel een metal festival is, en geen hyrbride/ rock festival met wat metal bij :D

Mijn zak is al gemaakt, tent en stoeltje staan gereed. Kwestie van nog een paar dagen geduld hebben.

• Geweldig
Waarderingen: Dwarf
Schone taak aan ons allen om deze lui (degraaggezieners) op te voeden dan, op de momenten dat ze niet sociaal doen!

Altijd al gezegd dat er niemand te oud is voor een pedagogische tik! (Noot van de redactie: ik ben absoluut NIET PRO tikken uitdelen, behalve in deze context mss)

• Leuk
Valt op zich wel mee, omdat graspop echt wel een metal festival is, en geen hyrbride/ rock festival met wat metal bij :D

Mijn zak is al gemaakt, tent en stoeltje staan gereed. Kwestie van nog een paar dagen geduld hebben.
Zoals Tom Petty ooit mooi zong, The waiting is the hardest part. (waarmee ik ineens moet denken aan Homer Simpson die wacht op zen pistool)

Large, Bol?

Ben al blij dat ik vorige week alsnog de remastered Helgië van Fleddy besteld heb!

EDIT: op Bol zie ik de laatste CD van Ankor, vandaag besteld, woensdag in huis!
Weet natuurlijk niet wanneer je richting Dessel vertrekt 😅
Ik zag dezelfde idd maar ik vertrek woensdag om 9 uur al, dus dat is net jammer haha en verder nog niets kunnen vinden bij bol of large dat snel genoeg geleverd word🥲

• Leuk
Ik zat er idd al aan te denken om donderdagochtend gelijk even te gaan zoeken, maar weet niet of ze altijd van de hele line-up cd's hebben? Ik dacht vorige week al, moet ik misschien wat cd's van verschillende bands bestellen voor de zekerheid, maarja dan zal je net zien dat die allemaal niet signeren 🤣

• Haha
Weet iemand of het mogelijk is om op de Boneyard je luchtbed met stekker op te pompen ergens? Werkt dat bij zo'n locker?

Ik zag dezelfde idd maar ik vertrek woensdag om 9 uur al, dus dat is net jammer haha en verder nog niets kunnen vinden bij bol of large dat snel genoeg geleverd word🥲

Amazon Prime iets misschien? Ff de lokale media-winkels afbellen om wat opzij te leggen?

Fleddy was gelukkig woensdag besteld, vrijdag geleverd, small gamble paid off!

• Leuk
Waarderingen: MandyRose en Dwarf
Zaterdag is de 'beste' dag voor dagjesmensen hé. Vaak niet moeten werken, dag erna lekker uitkateren. Nu ik heb er zelf wel echt nog niet vaak iets van gemerkt. Als ik op de tribune zit en rondkijk zie ik mensen die zich amuseren. De enkele keren dat ik eens een vechtpartij zag, werd die héél snel door omstaanders in de kiem gesmoord.

Ik zie zelfs ouders die hun kind(eren) meegenomen hebben (om maar te bewijzen hoe gezellig het allemaal is!). Ik zou het zelf ook echt geweldig vinden om over 16 jaar mijn dochter mee te kunnen nemen naar Graspop!
Exact dat.
Onze kinderen(10, 15) gaan nog niet graspop wel naar South of Heaven en Dynamo.
Die hobbelen daar zelf rond en komen vanzelf terug. Duiken de moshpit, crowdsurfen(eigen lift off groep gevonden) doen alles wat metal maakt.
Dat kan omdat we etiquetten zijn en we op elkaar letten binnen metal.
Dus die komen vanzelf wel naar graspop toe.

Die rotte appels beginnen niks tegen de metal familie die regelen dat wel. Allemaal stoere binken met een goed hart.

Users who are viewing this thread