Pinkpop 2026

gezien de hitte komen wij denk rond 17u de vrijdag op het terrein. vriendin wil roxy dekker zien en stukje zara larsson, ik graag teddy swims, miss stukje young yello en 21pilots natuurlijk

ervoor weinig meerwaarde, alleen natasha bedingfield. maar om dan net zoals vorig jaar hele middag op 30-35 te bivakkeren, je wordt zo taai haha.
Avondje is prima dan:)
Ga je alleen vrijdag of het hele weekend?

teruggaan naar 60k max capaciteit is kleiner worden maatje
Hangt er vanaf wat je referentie is. Ja in 1994 waren er ruim 70.000 maar vanwege de extreme drukte in dat jaar heeft de organisatie destijds besloten om het maximum aantal tickets definitief te begrenzen op 60.000 per dag, om de kwaliteit en het comfort van het festival te kunnen waarborgen. Dus vergelijk je het met voor 94 is het inderdaad kleiner worden. Die 60.000 is nog maar een keer na 94 overschreden en dat was op zaterdag 2014 met 67.000 toen Rolling Stones er stonden. 60.000 per dag is in mijn ogen echt vol op Pinkpop en zal niet zo snel meer gehaald worden

Hangt er vanaf wat je referentie is. Ja in 1994 waren er ruim 70.000 maar vanwege de extreme drukte in dat jaar heeft de organisatie destijds besloten om het maximum aantal tickets definitief te begrenzen op 60.000 per dag, om de kwaliteit en het comfort van het festival te kunnen waarborgen. Dus vergelijk je het met voor 94 is het inderdaad kleiner worden. Die 60.000 is nog maar een keer na 94 overschreden en dat was op zaterdag 2014 met 67.000 toen Rolling Stones er stonden. 60.000 per dag is in mijn ogen echt vol op Pinkpop en zal niet zo snel meer gehaald worden
2024 met Ed sheeran waren er 70.000 bezoekers. En de 60.000 is vaker overschreden. Springsteen waren beide keren 65.000+
En het jaar met de stones waren er veel meer dan 70.000. Dat was toen aan alles merkbaar. Ik denk dat ik het in bijna 20 jaar op de hierboven genoemde momenten nog nooit zo druk gezien.

En de beste man is voorzitter van de TOP fanclub dus dan kan het snel ;)

Hopen dat ze op de stream komen. Aan de hand daarvan maar bepalen of we het een kans gaan geven op Werchter, neig nu eerder naar een avondje vroeg op bed of misschien is er een leuke voetbalwedstrijd dan

• Leuk
Waarderingen: legenden
Een show van de Pilots los is ook al zo'n 100 tot 120 euro.
Nouja alleen voor TOP al zou ik gewoon die 150 neerleggen aangezien ze niet elk jaar in nederland zijn. anders no way dat ik ging
+ teddy swims ook wel benieuwd naar. dus voor mij komt t prima uit. in de middag heb ik amper bands die ik perse wil zien dus prima zo:)

• Leuk
Waarderingen: mart1234
2024 met Ed sheeran waren er 70.000 bezoekers. En de 60.000 is vaker overschreden. Springsteen waren beide keren 65.000+
En het jaar met de stones waren er veel meer dan 70.000. Dat was toen aan alles merkbaar. Ik denk dat ik het in bijna 20 jaar op de hierboven genoemde momenten nog nooit zo druk gezien.
het gata er om dat 60.000 elke dag geen krimp is. Met ed was die zondag alleen uitverkocht. En het werd pas druk einde middag en halverwege ED stroomde het veld ook leeg. het is nooit zo druk geweest als 2014. Dat is absoluut record jaar en was niet leuk druk. zelfs niet 2022 met Metallica, Pearl Jam en Imagine dragons. dus beweren dat 60.000 elke dag krimpen is, is gewoon niet waar. 60.000 halen op een dag is voor pinkpop uitzonderlijk.

Als ze nu max 70.000 bezoekers toelaten en dat zouden veranderen naar max 60.000 bezoekers dan is dat een krimp.

En de beste man is voorzitter van de TOP fanclub dus dan kan het snel ;)

Hopen dat ze op de stream komen. Aan de hand daarvan maar bepalen of we het een kans gaan geven op Werchter, neig nu eerder naar een avondje vroeg op bed of misschien is er een leuke voetbalwedstrijd dan
Onze groep gaat TOP eens kans geven, schat de kans heel groot dat we vroeg richting de camping vertrekken.

• Metal!
Waarderingen: legenden
Tis ook nooit goed he hahaha. 3mm regen is niks met zo'n temperatuur. En daarnaast de meest legendarische edities viel er regen. Metallica met onweer, foo met regenboog, pearl jam 92... om maar een paar te noemen. Setje droge kleren in de locker en door.
Idd, deze drie heb ik allemaal af mogen vinken en dit zijn ook meteen de edities waar je het later nog eens over hebt :cool:

• Metal!
Waarderingen: Superedo
Als ze nu max 70.000 bezoekers toelaten en dat zouden veranderen naar max 60.000 bezoekers dan is dat een krimp.
vorig jaar waren het vrijdag en zaterdag 40.000 en zondag 50.000 dus dan is het groei haha. Mara goed. boeien. ik ge gewoon weer lekker genieten van de lekkere muziek en het zonnetje. Vind het goed dat rondje weer open is en voor de rest zien we het wel.

Even een vraag van een hele andere orde en mogelijk op de verkeerde plek:

Dikke duim omhoog voor de forumbeheerders en natuurlijk de community voor de levendigheid. Hier, maar ook op andere festivalfora. Dikke duim omlaag echter voor de enorme lading reclames die zo hinderlijk oppoppen dat ik met enige regelmaat de draad kwijtraak tijdens het lezen en reageren. Is er een optie om die te verminderen door bijvoorbeeld een kleine bijdrage? Of heeft iemand de perfecte browsertip op zak?

Onze groep gaat TOP eens kans geven, schat de kans heel groot dat we vroeg richting de camping vertrekken.

Nahh komt goed. ben benieuwd naar je review na de tijd, deze show moet je gewoon eens 1x meemaken. Beter dan the cure of de foos!

@grimbo heb hetzelfde met al die reclames,helemaal als je eens niet ingelogd bent is de site gewoon bijna onbegaanbaar..

• Leuk
Waarderingen: grimbo76
Even een vraag van een hele andere orde en mogelijk op de verkeerde plek:

Dikke duim omhoog voor de forumbeheerders en natuurlijk de community voor de levendigheid. Hier, maar ook op andere festivalfora. Dikke duim omlaag echter voor de enorme lading reclames die zo hinderlijk oppoppen dat ik met enige regelmaat de draad kwijtraak tijdens het lezen en reageren. Is er een optie om die te verminderen door bijvoorbeeld een kleine bijdrage? Of heeft iemand de perfecte browsertip op zak?
Hoe meer je reageert, hoe dichter je erbij komt om advertentievrij te kunnen genieten van deze prachtige online plek 👀👍

• Haha
Waarderingen: grimbo76

Users who are viewing this thread