Pinkpop 2026

Nog 4 dagen tot Pinkpop Festival 2026

Happy Birthday Countdown GIF by The3Flamingos

Hopelijk trekt het weer idd nog bij. Ziet er niet heel super uit, tempratuur is prima. Maar het gaat een natte editie worden als ik alle websites moet geloven...

Hopelijk trekt het weer idd nog bij. Ziet er niet heel super uit, tempratuur is prima. Maar het gaat een natte editie worden als ik alle websites moet geloven...
Tis ook nooit goed he hahaha. 3mm regen is niks met zo'n temperatuur. En daarnaast de meest legendarische edities viel er regen. Metallica met onweer, foo met regenboog, pearl jam 92... om maar een paar te noemen. Setje droge kleren in de locker en door.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
  • 100
Waarderingen: DennisvdBr
Yep, aardig artikel dat de pijnpunten van PP goed bloot legt.De verandering is ingezet nu zal moeten blijken of er meer publiek gaat komen.Tijden veranderen ben zelf zeg maar van de oude generatie / maar stilstaan is nooit goed ook niet in festivalland.
ik heb nog altijd de stille hoop dat de max capaciteit weer terug naar 60.000 p dag gaat

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Yep, aardig artikel dat de pijnpunten van PP goed bloot legt.De verandering is ingezet nu zal moeten blijken of er meer publiek gaat komen.Tijden veranderen ben zelf zeg maar van de oude generatie / maar stilstaan is nooit goed ook niet in festivalland.
Ik vond het juist veel woorden, maar weinig inhoudelijk. Ik ben ook allergisch als 40+ers het gaan hebben over de Snapchat generatie en kon het daarna niet meer serieus nemen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo
Ik vond het juist veel woorden, maar weinig inhoudelijk. Ik ben ook allergisch als 40+ers het gaan hebben over de Snapchat generatie en kon het daarna niet meer serieus nemen.
Exact. Als je twee pagina's op dit forum meeleest kun je dit hele artikel zelf ook schrijven. Voelt een beetje als een middelbare school opstel van iemand die zn minimale woordenaantal niet ging halen.

ik heb nog altijd de stille hoop dat de max capaciteit weer terug naar 60.000 p dag gaat
Ja Dennis dara sluit ik volledig bij aan. Echter denk ik dat jij en ik die herinnering moeten koesteren en accepteren dat dit nooit meer terug komt. Dat heeft met een aantal dingen te maken. ten eerste zijn de bands die daravoor zouden zorgen in aantallen afgenomen. Echter denk ik dat als je als headliners Rammstein, Metallica en Coldplay zou zetten dat je die kant op kan gaan. Wat ook veranderd is is de visie van Pinkpop zelf. Je ziet het met die schaduwdoeken op het terrein. En daranaast zouden zij nooit bovenstaande lineup doen in 1 jaar. Ze zitten op de lijn van iedereen tevreden stellen dus Pop en rock (oude generatie). Dus ze zijn zoekende naar een nieuwe identiteit. en zolang je op twee gedachtes hinkt....

Ja Dennis dara sluit ik volledig bij aan. Echter denk ik dat jij en ik die herinnering moeten koesteren en accepteren dat dit nooit meer terug komt. Dat heeft met een aantal dingen te maken. ten eerste zijn de bands die daravoor zouden zorgen in aantallen afgenomen. Echter denk ik dat als je als headliners Rammstein, Metallica en Coldplay zou zetten dat je die kant op kan gaan. Wat ook veranderd is is de visie van Pinkpop zelf. Je ziet het met die schaduwdoeken op het terrein. En daranaast zouden zij nooit bovenstaande lineup doen in 1 jaar. Ze zitten op de lijn van iedereen tevreden stellen dus Pop en rock (oude generatie). Dus ze zijn zoekende naar een nieuwe identiteit. en zolang je op twee gedachtes hinkt....
teruggaan naar 60k max capaciteit is kleiner worden maatje

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Kleine wijzigingen in ons Spoorboekje, Vaccines vervangen door Buffalo Traffic Jam (stage 4) en NAFT (stage 4) ipv Royel Otis.

vrijdag:
Waarschijnlijk nog net op tijd aanwezig voor The Pretty Reckless - Buffalo Traffic Jam - Kingfishr - Roxy Dekker - The Beaches - Teddy Swims - Zara Larsson - Twenty One Pilots

zaterdag:
Giant Rooks - Haevn - Lauren Spencer Smith - Suzan & Freek - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - Idles - Editors - Halsey

zondag:
My Baby - Dogstar - "5x11 Pinkpop, Hoogmis van het Zuiden" - White Lies - Die Spitz - Tom Morello - NAFT - Max McNown - Yungblud - Di-rect - Foo Fighters - Vuurwerk/All You Need is Love
Dennis ga je de Sleep Theory missen ..... nee toch?

Met een vriendengroep gaan we voor het eerst naar een festival! We zijn met 12 personen (18-28 jaar) en hebben een Groepsplek XL. Ik had hier nog wat vraagjes over:

1. Als je aankomt bij de camping krijg je dan een plek aangewezen? Of kan je zelf een Groepsplek xl kiezen?
2. Weet iemand hoe de overkapping van de Groepsplek is?
3. Misschien domme vraag, maar wat zijn dingen die je kan kopen op de camping en tegen wat voor prijzen?

Extra, zijn er nog tips voor dingen die we als groep absoluut niet moeten vergeten of juist thuis moeten laten?

Alvast bedankt!
Wij creeren altijd een eigen groepsplek dus eerste twee vragen kan ik niet voor je beantwoorden. de laatste wel. Bij de campingwinkel kun je broodnodige dingen kopen. dus en luchtbed etc. echter de prijzen zijn mega commercieel. dus als je iets vergeten bent zou ik naar Van Cranenbroek gaan die tegenover camping B is.

https://www.vancranenbroek.com/nl-nl

Wij creeren altijd een eigen groepsplek dus eerste twee vragen kan ik niet voor je beantwoorden. de laatste wel. Bij de campingwinkel kun je broodnodige dingen kopen. dus en luchtbed etc. echter de prijzen zijn mega commercieel. dus als je iets vergeten bent zou ik naar Van Cranenbroek gaan die tegenover camping B is.

https://www.vancranenbroek.com/nl-nl

Zouden ze moeilijk doen om dit zwembad 🤔

Bijlagen

• Screenshot_20260615-105124.png
    Screenshot_20260615-105124.png
    378,5 KB · Weergaven: 9
gezien de hitte komen wij denk rond 17u de vrijdag op het terrein. vriendin wil roxy dekker zien en stukje zara larsson, ik graag teddy swims, miss stukje young yello en 21pilots natuurlijk

ervoor weinig meerwaarde, alleen natasha bedingfield. maar om dan net zoals vorig jaar hele middag op 30-35 te bivakkeren, je wordt zo taai haha.
Avondje is prima dan:)

Users who are viewing this thread