Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Dat wordt klimmen over het hek, of een tunneltje graven.
Iets serieuzer: bij Lowlands waren er 's avonds/'s nachts best veel mensen die probeerden op de parkeerplaats een polsbandje te bietsen van vroege thuisgangers. Met beperkt succes.
Ik vrees dat het gewoon afwachten wordt en snel klikken, of een schep kopen en vandaag nog beginnen met graven natuurlijk

Na veel luisteren heb ik ook wel een soort van planning. Ik ga met een groep van 5 anderen waarvan ik eigenlijk niet precies weet wat hun voorkeuren zijn, dus ik ben benieuwd hoe veel ik alleen ga rondlopen. Ik heb zelf iig vaak wel een sterke mening wat ik wil zien, dus mogelijk matcht dat niet altijd 😅

Vrijdag:
Ao, NewDad, Yin Yin of Leoniden en Pacifica, Sudan Archives, Curtis Harding of Elmer, dan (net al meerdere hier) een tijdje niks, Militarie Gun, Jack White (en misschien Swordes), Supermodel (weet iemand of Supermodel live de moeite waard is? Op Spotify klinkt het leuk

Zaterdag: Bruno Berle, Hiqpy, Any young Mechanic, Maddi Ashman, Sorry, Aldous Harding, (of toch Etta, wie verzint het om deze 2 tegelijk te laten optreden?!), Hailey Williams (of toch Radio Free Alice), Nation of Language, Wolf Alice, Tramhaus, en daarna zie ik het wel. Nick Cave kan me op Spotify toch nooit echt pakken..

Zondag: Apichat Pakwan, Dressed Like Boys, Wies, Men an Tol, Sophie Straat, Sylive Kreusch of Skullcrusher of Good Flying birds, Don West, Another Country $$$$, Getdown Services of Ethal Cain, Yard Act of C'est Qui, Lime Garden, Gelli Haha, Gorillaz

Ik vrees dat bij mij Genesis gaat verliezen. Dan past de rest een stuk comfortabeler. Al wil ik eigenlijk ook Marie Davidson meepakken... Shit, niks comfortabels aan dat grote blok op zondag!
Het gekke is dat dit voor mij een paar weken geleden juist nog een relatief 'rustig' blokje was. En toen ging ik die nieuwe platen van deze acts luisteren...

Zal bij mij Owusu - tweede helft Lime Garden gaan worden, denk ik.

Het gekke is dat dit voor mij een paar weken geleden juist nog een relatief 'rustig' blokje was. En toen ging ik die nieuwe platen van deze acts luisteren...

Zal bij mij Owusu - tweede helft Lime Garden gaan worden, denk ik.
Lime Garden komt op 19 september ook nog in Bitterzoet en op 20 september in Doornroosje, dus mocht je ze missen kun je ook dan nog naar ze gaan luisteren!

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Zijn we hier al maanden bezig onze blokkenschema's tot in de puntjes uit te denken (niet te serieus bedoeld; ik doe dat wel, maar probeer in de praktijk flexibel te blijven), blijken een paar dagen voor het festival vrienden die je van plan was mee te slepen ook nog een mening te hebben. En zo ga ik overmorgen waarschijnlijk plots naar Curtis Harding i.p.v. Elmer (die eerlijk gezegd de laatste weken toch al steeds verder wegzakte op mijn prioriteitenlijst). Ben benieuwd!

De vrijdag wordt voor mij een beetje een gekke dag. Sowieso, als mentor en docent in 5 havo, eerst morgen maar eens hopen dat de examenresultaten goed vallen en ik vrijdagochtend niet eerst nog met een of meer herkansers moet afspreken. Dan hopen dan ik op tijd ben voor Ao/Croithe, dan Pacifica-stukje Sudan Archives-waarschijnlijk dan Curtis Harding en dan plots een gat van twee uur waarin niets echt moet en waarschijnlijk ook niet veel gaat gebeuren, want ik krijg steeds meer zin in het blokje Blood Incantation (daar had ik gelijk al zin in) - Jack White (idem) - Mula B. Ineens vind ik Mula na die twee acts heel leuk, totaal iets anders, en de laatste dagen krijg ik Magnetron (dezelfde tijd duurt laaangzaaam) m'n hoofd niet meer uit. Glas halfvol regen, hup vrijdag!
Friends, who needs them? Solo geen probleem ;)

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Sorry voor 3 berichten achter elkaar, maar vanavond speelt Nick in Ierland eerste show van de nieuwe reeks. Benieuwd naar de setlist! Die zal waarschijnlijk ook (grotendeels) hetzelfde voor BKS zijn.

Friends, who needs them? Solo geen probleem ;)
Haha, ik ga dit weekend ook solo, maar heb iedere dag een klein (wisselend) clubje met een dagkaart. Ook als ik op een festival wel met een groep ben, ben ik regelmatig uren solo mijn eigen programma aan het volgen. Maar op momenten dat de act me niet extreem veel kan schelen (zoals bij C. Harding/Elmer) kan 'de groep' wel de doorslag geven.

Sorry voor 3 berichten achter elkaar, maar vanavond speelt Nick in Ierland eerste show van de nieuwe reeks. Benieuwd naar de setlist! Die zal waarschijnlijk ook (grotendeels) hetzelfde voor BKS zijn.
Kan men eventuele updates over deze setlist in dit forum wel onder een spoilertag doen aub?😇🙏

Ken eigenlijk alles, dus wordt liever op het moment zelf verrast dan dat ik nu al weet waar ik aan toen ben...

Haha, ik ga dit weekend ook solo, maar heb iedere dag een klein (wisselend) clubje met een dagkaart. Ook als ik op een festival wel met een groep ben, ben ik regelmatig uren solo mijn eigen programma aan het volgen. Maar op momenten dat de act me niet extreem veel kan schelen (zoals bij C. Harding/Elmer) kan 'de groep' wel de doorslag geven.
Dat is op zich ook wel een mooie manier om het sociale element toe te voegen aan je festival experience (:

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik ben heel benieuwd wat de regen gaat doen.... Vriend van me die me heeft meegesleept om te vrijwilligen komt pas vrijdagmiddag om zn tentje op te zetten bij ons. Aangezien we wel vrijdag een shift hebben vanaf middernacht tot 4u30 heb ik liever al alles staan en zit ik vrijdagochtend nog relaxt op de crew camping...

Ik ben heel benieuwd wat de regen gaat doen.... Vriend van me die me heeft meegesleept om te vrijwilligen komt pas vrijdagmiddag om zn tentje op te zetten bij ons. Aangezien we wel vrijdag een shift hebben vanaf middernacht tot 4u30 heb ik liever al alles staan en zit ik vrijdagochtend nog relaxt op de crew camping...
We gaan iig meer regen zien dan de afgelopen jaren. Daar ben ik op ingesteld. Verder kun je het toch niet precies weten.

Kan men eventuele updates over deze setlist in dit forum wel onder een spoilertag doen aub?😇🙏

Ken eigenlijk alles, dus wordt liever op het moment zelf verrast dan dat ik nu al weet waar ik aan toen ben...
Ik ook eigenlijk. De verleiding is groot om te spieken maar het leukste is toch om verrast te worden zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik heb die discipline niet :P
Ik deed dit vroeger ook altijd, dan wist ik al haast precies wat er ging gebeuren. Haalde toch wat beleving weg op den duur; juist bij de bands waar je het meest fan van bent (en misschien al een aantal keer eerder hebt gezien), is die verrassingsfactor nog echt van toegevoegde waarde.

Users who are viewing this thread