Live is Live 2026

Nieuwsblad is al begonnen met mails ivm gewonnen ticket, nog geen idee hoe dit best moet als je dit duo-ticket wil schenken (voor Cave-ruil).

Nieuwsblad is al begonnen met mails ivm gewonnen ticket, nog geen idee hoe dit best moet als je dit duo-ticket wil schenken (voor Cave-ruil).
Ik denk dat je de mail moet doorsturen en de benodigde persoonlijke gegevens (behalve e-mailadres ook de ingevulde 'postcode') moet uitwisselen met de ander. Zo ga ik het in ieder geval proberen.

Ik denk dat je de mail moet doorsturen en de benodigde persoonlijke gegevens (behalve e-mailadres ook de ingevulde 'postcode') moet uitwisselen met de ander. Zo ga ik het in ieder geval proberen.
Ik mag hopen dat die postcode er echt niet toe doet, ik heb telkens maar wat ingevuld 😅

Hier de tickets ook binnen en al gepersonaliseerd. Het maakt trouwens niks uit welke naam op het ticket staat. Maar heb het uit voorzorg toch maar even gedeeld met degene die met me mee gaat.

Ik mag hopen dat die postcode er echt niet toe doet, ik heb telkens maar wat ingevuld 😅
Die postcode lijkt er inderdaad niet toe te doen.

Ik heb de tickets gewonnen door mijn eigen e-mailadres en postcode op te geven, maar nu bij het 'claimen' heb ik de naam en het e-mailadres van iemand anders opgegeven en die heeft nu de tickets toegestuurd gekregen die hij dan nog eens moet 'personaliseren', blijkbaar.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Zoals te verwachten zie ik op 2dehands al een paar tientallen zoekertjes van vandaag die tickets voor het festival aanbieden. Waarschijnlijk vooral van mensen die mee deden om door te verkopen

• Verdrietig
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread