Live is Live 2026

Na dertig vruchteloze pogingen, is het dan toch gelukt en kwamen er drie Nick Cave's op het rad.

Er zit wel een erg kleine kans in dat ik een foutje heb gemaakt in mijn e-mail,

Heeft iemand dat e-mail adres waar je naar moest sturen als je na de 15'de je tickets nog niet hebt gehad? 😅

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: koekroeck en B0G5
een RW-duoticket (via Nieuwsblad) wil ik zeer graag ruilen (zodra ik het heb) om een Cave-duoticket te ontvangen 🙏

Ik heb ook gewonnen voor Iron Maiden. Ik ga zelf 99% zeker niet en volgens mij is onze groep verder voorzien. Als dat inderdaad het geval is, geef ik ze graag cadeau aan iemand hier.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Bij mij wilt het ook echt niet lukken. Heb elk uur een wekker staan om zo onmiddellijk mee te doen maar tot nu toe nog geen tickets gezien. Het valt me ook op dat het rad telkens op hetzelfde eindigt, is dit bij iedereen zo? Er komt bij mij telkens IM-live-live

Bij mij wilt het ook echt niet lukken. Heb elk uur een wekker staan om zo onmiddellijk mee te doen maar tot nu toe nog geen tickets gezien. Het valt me ook op dat het rad telkens op hetzelfde eindigt, is dit bij iedereen zo? Er komt bij mij telkens IM-live-live
Ja, dat is altijd als je niet wint. Is hier nog eens besproken, beetje jammer dat ze niet echt moeite hebben gedaan in variatie.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en RuneBrico
Na dertig vruchteloze pogingen, is het dan toch gelukt en kwamen er drie Nick Cave's op het rad.

Er zit wel een erg kleine kans in dat ik een foutje heb gemaakt in mijn e-mail,

Heeft iemand dat e-mail adres waar je naar moest sturen als je na de 15'de je tickets nog niet hebt gehad? 😅
Heb je geen screenshot genomen, daarop staat ook het mail adres waarmee je hebt gewonnen

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Geen succes hier met de iron maiden tickets...ik en mijn dochter zijn ieder uur aan het proberen sinds deze morgen....houden vol tot middernacht...

Users who are viewing this thread