Live is Live 2026

Maar als je Cave wilt zien is Best Kept Secret is niet heel veel duurder en daar krijg je wél een volledige festivaldag. Hetzelfde voor Graspop wanneer Maiden daar staat. In dat opzicht is het gewoon prijzig.
IMO wel echt interessantere namen op Live is Live bij Cave toch. En er komt nog een klein podium bij dus je kunt theoretisch +/-11 volledige shows zien. Veel meer dan dat zul je op BKS ook niet kunnen zien uiteindelijk. 😉

Maar als je Cave wilt zien is Best Kept Secret is niet heel veel duurder en daar krijg je wél een volledige festivaldag. Hetzelfde voor Graspop wanneer Maiden daar staat. In dat opzicht is het gewoon prijzig.
Dat noemt keuzes maken, ik sla graspop een jaar over om Iron maiden voor de 14de keer te zien , financieel kan ik ook geen 2 festivals doen , iedereen moet zelf kijken wat hij of zij wil uitgeven. Ik ben best tevreden met de voorprogramma's, Doro , Testament en Epica zijn volwaardige groepen die individueel ook prijzig zijn,Fleddy is gewoon Belgisch een goede opener.

Géén idee 😅 Maar kijk het is het gedacht dat telt zekers 😁
Het zal voor de verkoop vooral de namen zijn die gaan tellen.

Ze moeten nu ook niet 2 weken voor het festival met een nieuw podium afkomen hé. Bizar verhaal weer dit.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Van dat klein podium verwacht ik niks , lokale bands die voor een bak bier spelen, leuk om de pauzes te vullen tussen de 5 andere bands

Live is live verbindt de twee oevers, weer een nieuw vervoermiddel erbij. Ook de waterbus wordt ingezet volgens de socials om mensen van oever naar oever te brengen dus naar Linkeroever en na het festivaldagje naar Rechteroever..

Users who are viewing this thread