Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze vriendelijke IJslandse reus is een vrolijke verschijning. De hint naar het thema zit hem in zijn achternaam en stiekem zit er ook een (gigantische ) in de zin hiervoor.
Thema?: Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)
Deze vriendelijke IJslandse reus is een vrolijke verschijning. De hint naar het thema zit hem in zijn achternaam en stiekem zit er ook een (gigantische ) in de zin hiervoor.
Thema?: Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)
Ik heb nog wel een vraag of iemand met wat Metal kennis even een second opinion op mijn Clashfinder mee kan kijken, ik wil even dubbel checken of ik inderdaad mijn bands op een logische volgorde heb gezet, want ik ben niet super thuis bij sommige bands in mijn thema
Ik heb nog wel een vraag of iemand met wat Metal kennis even een second opinion op mijn Clashfinder mee kan kijken, ik wil even dubbel checken of ik inderdaad mijn bands op een logische volgorde heb gezet, want ik ben niet super thuis bij sommige bands in mijn thema
En de laatste, nogal on the nose, hint voor vandaag.
Thema?: Myrkur - R.E.M. (its the end of the world as we know it) - Amon Amarth - They Might Be Giants - Djo (end of beginning) - Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)
Het thema wat we gisteren zochten had alles te maken met de strijd tussen de Noorse goden en de reuzen, het eind der tijden en de wedergeboorte van de aarde: Ragnarok. Mooi thema, ingestuurd door @JK79
Ik heb het overzicht met punten zo niet bij de hand, die houden jullie van me tegoed.
Vandaag moet het een beetje tussen het werk door, dus kunnen er wat grote gaten tussen de namen zitten.
We trappen af met een oudje. Thema is dit keer niet al te moeilijk gok ik, dus ik ga niet teveel hints erbij geven.