Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Deze vriendelijke IJslandse reus is een vrolijke verschijning. De hint naar het thema zit hem in zijn achternaam en stiekem zit er ook een (gigantische;) ) in de zin hiervoor.

Thema?: Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Deze vriendelijke IJslandse reus is een vrolijke verschijning. De hint naar het thema zit hem in zijn achternaam en stiekem zit er ook een (gigantische;) ) in de zin hiervoor.

Thema?: Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

Was een leuk optreden bij Even Tot Hier!

Is het eind van het begin of het begin van het eind. Misschien volgt het elkaar wel op.

Thema?: Djo - Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

Laat het misschien in de bandnaam maar achterwege.

Thema?: They Might Be Giants - Djo - Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

Er is bijna geen act die beter bij het thema past dan deze. Bijna

Thema?: Amon Amarth - They Might Be Giants - Djo - Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

Ik heb nog wel een vraag of iemand met wat Metal kennis even een second opinion op mijn Clashfinder mee kan kijken, ik wil even dubbel checken of ik inderdaad mijn bands op een logische volgorde heb gezet, want ik ben niet super thuis bij sommige bands in mijn thema 🥸

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik heb nog wel een vraag of iemand met wat Metal kennis even een second opinion op mijn Clashfinder mee kan kijken, ik wil even dubbel checken of ik inderdaad mijn bands op een logische volgorde heb gezet, want ik ben niet super thuis bij sommige bands in mijn thema 🥸

Zeker!

En de laatste, nogal on the nose, hint voor vandaag.

Thema?: Myrkur - R.E.M. (its the end of the world as we know it) - Amon Amarth - They Might Be Giants - Djo (end of beginning) - Dadi Freyr - Tyr - Editors (an end has a start)

• On fire
Waarderingen: JK79
Kom maar door

Ik wil ook best even meekijken hoor.

En als iemand anders nog lastig zit met zijn clashfinder en niet JK79 wil overspoelen met aanvragen, stuur me gerust een PB.

• On fire
Waarderingen: BeWario
Het thema wat we gisteren zochten had alles te maken met de strijd tussen de Noorse goden en de reuzen, het eind der tijden en de wedergeboorte van de aarde: Ragnarok. Mooi thema, ingestuurd door @JK79

Ik heb het overzicht met punten zo niet bij de hand, die houden jullie van me tegoed.

Vandaag moet het een beetje tussen het werk door, dus kunnen er wat grote gaten tussen de namen zitten.

We trappen af met een oudje. Thema is dit keer niet al te moeilijk gok ik, dus ik ga niet teveel hints erbij geven.

Thema?: The Cramps

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread

• JK79