Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Het schiet ook al aardig op met de rondes. Nog even goed kijken op welke ik het alleenrecht wil hebben

Alvast om over na te denken; hoeveel tijd willen we na de laatste ronde om de vrije keuze te regelen en te presenteren?

Misschien eens goed om vroeger te mogen beginnen met presenteren, zodat we niet drie weken nodig hebben voor vrije keuze >presenteren >stemmen?

Met 19 deelnemers dacht ik aan 3 weekend en 3 dagtickets?

Lijkt mij een goed aantal! Vanaf het moment dat je laatste ronde afgelopen is mag je beginnen met presenteren normaal gesproken toch?

Normaal zitten daar wel wat dagen tijd nog tussen om alles af te ronden met vrije keuzes. Maar oorspronkelijk was dat denk ik vooral dat men niet nog inspiratie ging op doen uit de vrije keuzes van anderen.

Maar omdat iedereen toch vast zit aan zijn thema’s, is dat minder van toepassing. En heb sowieso niet het idee dat dat door de drafts heen echt gebeurd.

Dus misschien gewoon eens proberen met aansluitend presenteren (inclusief in ieder geval een weekend ivm tijd), beetje afhankelijk wanneer we afronden met ronde 25.

Alvast om over na te denken; hoeveel tijd willen we na de laatste ronde om de vrije keuze te regelen en te presenteren?

Misschien eens goed om vroeger te mogen beginnen met presenteren, zodat we niet drie weken nodig hebben voor vrije keuze >presenteren >stemmen?

Met 19 deelnemers dacht ik aan 3 weekend en 3 dagtickets?
Ik krijg al keuzestress! lijkt me wel een prima aantal

Normaal zitten daar wel wat dagen tijd nog tussen om alles af te ronden met vrije keuzes. Maar oorspronkelijk was dat denk ik vooral dat men niet nog inspiratie ging op doen uit de vrije keuzes van anderen.

Maar omdat iedereen toch vast zit aan zijn thema’s, is dat minder van toepassing. En heb sowieso niet het idee dat dat door de drafts heen echt gebeurd.

Dus misschien gewoon eens proberen met aansluitend presenteren (inclusief in ieder geval een weekend ivm tijd), beetje afhankelijk wanneer we afronden met ronde 25.
kunnen er ook werkdagen tussenzitten ipv weekend? door de week heb ik net veel meer tijd dan in het weekend 😅

• Leuk
Waarderingen: BeWario
kunnen er ook werkdagen tussenzitten ipv weekend? door de week heb ik net veel meer tijd dan in het weekend 😅

Ja ik bedoel vooral dat we niet een week nodig hebben voor vrije keuze, gevolgd door een week presenteren en dan een week stemmen. Dat moet gewoon sneller kunnen zodat we het spel niet uit het oog verliezen.

We hebben nu nog een stuk of 8 rondes, dus als iedereen nu al begint na te denken over vrije keuzes, dan zouden we na de laatste ronde gewoon meteen een dag of 5 aan presenteren kunnen ingaan.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Ja ik bedoel vooral dat we niet een week nodig hebben voor vrije keuze, gevolgd door een week presenteren en dan een week stemmen. Dat moet gewoon sneller kunnen zodat we het spel niet uit het oog verliezen.

We hebben nu nog een stuk of 8 rondes, dus als iedereen nu al begint na te denken over vrije keuzes, dan zouden we na de laatste ronde gewoon meteen een dag of 5 aan presenteren kunnen ingaan.
yes dat is prima!

Mijn hele schema staat al klaar, inclusief back-ups 🙈 Ik heb wel een weekje nodig voor het geknutsel want daar ben ik slecht in.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Weather Boy Wouldnt You Like To Know GIF

Tijd om de stages eens wat meer uit de doeken te doen, dacht ik. Namen en thema's worden uiteraard later bekend gemaakt.

Podium één:
Rage Against The Machine | Kendrick Lamar | Olivia Dean
Hayley Williams | Boygenius | Kacey Musgraves | Little Simz
Zara Larsson | Run The Jewels | Primal Scream
en... The Killers

Podium twee:
FKA Twigs | Grian Chatten | Addison Rae
Djo | Denzel Curry | Kae Tempest

Podium drie:
Young Fathers | Sampha
King Krule | KOKOROKO | Yves Tumor & It's Band

Podium vier:
Iggy Pop | Band Of Horses | Animal Collective
Blonde Redhead​

Laatst bewerkt:

Firtan​

Deze drop begin ik met hele fijne pagan metal uit Duitsland!

Ellende​

Om af te sluiten met nog een extra bak Ellende. Ditmaal post-metal uit Oostenrijk, hoewel de bandnaam, natuurlijk erg Nederlands klinkt.

Gojira - Opeth - Ayreon - Deafheaven - Meshuggah - Lamb Of God - Ice Nine Kills
Amenra - Zeal & Ardor - Katatonia - Emperor - Agalloch - Alestorm - Kanonenfieber - 1914
Harakiri For The Sky - Groza - The Ocean - Батюшка - Cult of Luna & Julie Christmas - Wolves In The Throne Room
Dimmu Borgir met orkest - Satyricon met koor - Rotting Christ - Ellende - Firtan

@BlackwaterPark @Royke

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Loek123

Users who are viewing this thread