Festileaks Draft XX: Thematische chaos

We beginnen met een band die flink controversieel is, vooral wat betreft de hoge plaatsing op affiches. Het is algemeen bekend dat negatieve aandacht beter werkt dan positieve aandacht, dus Tiny Fest zet deze band ook lekker hoog:

President

Aankondiging 21.jpg

De tweede aankondiging is een band die ik zelf ooit in een voorprogramma heb ontdekt, en waar ik toen meteen enorm fan van werd. Ook deze band zetten we lekker hoog op het affiche, en op de mainstage. Zijn ze daar groot genoeg voor? In mijn hart wel:

Blackbriar

Aankondiging 22.jpg

@BeWario --> @mattman

Excuus voor de vertraging! Het leven zat even in de weg.

Wolves In The Throne Room
Harder dan hard, black metal op zijn fijnst: Wolves In The Throne Room!

Kanonenfieber

Gojira - Opeth - Ayreon - Deafheaven - Meshuggah - Lamb Of God - Ice Nine Kills
Amenra - Zeal & Ardor - Katatonia - Emperor - Agalloch - Alestorm - Kanonenfieber
Harakiri For The Sky - Groza - The Ocean - Батюшка - Cult of Luna & Julie Christmas - Wolves In The Throne Room
Dimmu Borgir met orkest - Satyricon met koor

@BlackwaterPark @Royke

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark
Niet echt een fan van In Flames (en de andere band ken ik niet) maar wel eens een likeje van mij omdat ik uw artwork altijd tof vind. Eentoning maar daardoor herkenbaar. En to the point, en er goed uitziend (y). En er staan al enkele andere toffe bands op uw line up, dus wie weet een ticketje voor mij!
Branding en marketing zijn belangrijk!

En daar zet breakpoint fest graag op in!

• Leuk
Waarderingen: won666
Excuses voor de vertraging, de organisatie was met zijn camera aan de slag om een optreden vast te leggen en daardoor niet in de gelegenheid geweest om de nieuwe aankondiging te doen.

Wij zijn trots dat we de volgende namen kunnen aankondigen:
Sean Paul
1778315372335.png
Deadmau5
1778315444550.png
Loyle Carner
1778315490921.png
The Murder Capital

1778315644134.png

Nog steeds aan @RubenJS

Niet om de party pooper te zijn, maar Crystal Castles gaat echt noooooit meer samen komen owv het abuse van Ethan tegenover Alice. Idk of je daar van wist of niet, maar de keuze voelt wat wrang.
Oei daar wist ik niet van. What happened?

Edit: gelezen. Wat naar 😭

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread