Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Deze vrouw maakt een supertoffe mix van melancholische Franse chansons en een soort verrassende Berlijnse techno (technokenners, corrigeer me vooral als ik de plank missla hier). Je denkt dat die mix niet werkt totdat je ZAHO DE SAGAZAN live ziet.

En als we het over tattooloze metal hebben, kan BAD OMENS natuurlijk niet ontbreken:

ANNOUNCEMENTS SO FAR
Billie Eilish - Bring me the Horizon - Charli xcx - Sleep Token - Thom Yorke - Nightwish - Lykke Li - Deftones - Phoebe Bridgers - Loathe - Poppy - Arca - Elizabeth Fraser - Spiritbox - James Blake - Carach Angren - Worm - Caroline Polachek - Jim Legxacy - Sigur Rós - Zaho de Zagasan - Bad Omens

@Blommie @Koekdoos

Laatst bewerkt:
Deze vrouw maakt een supertoffe mix van melancholische Franse chansons en een soort verrassende Berlijnse techno (technokenners, corrigeer me vooral als ik de plank missla hier). Je denkt dat die mix niet werkt totdat je ZAHO DE SAGAZAN live ziet.

En als we het over tattooloze metal hebben, kan BAD OMENS natuurlijk niet ontbreken:

@Blommie @Koekdoos
Minimaal een dagticket. ;)

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Sommigen zijn wel heel snel verkocht hoor ;)

Ik ben echt zo benieuwd naar de invulling van ieder hun thema's, kan niet wachten tot de presentaties. De vaart is er gelukkig een beetje ingekomen, houd dat vol :D
Haha, jup. Zaho = instaticket. ;)

• Leuk
En nu alle thema's zijn afgevinkt, ook maar eens een dagoverzicht delen.

KATE BUSH
TBA / HOWARD SHORE / CAROLE KING
JOANNA NEWSOM / TOMORA / SOFIA ISELLA

MY CHEMICAL ROMANCE
TBA / PORTISHEAD / ANOHNI AND THE JOHNSONS / AVRIL LAVIGNE
JIMMY EAT WORLD / FEIST / KIM GORDON

ROSALIA
SUFJAN STEVENS / GRINDERMAN / FROUKJE & S10
THE HAUNTED YOUTH / MUSTAFA / GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR / EZRA COLLECTIVE / BRIDES OF LUCIFER

Just to be sure, zodat ik weet dat ik het goed aan het spelen ben: ALLE acts op je lineups moeten binnen één van je 4 thema's (X 2) passen he?

Alle acts moeten binnen de thema's vallen en daarnaast ook nog eens dan dat de acts van hetzelfde podium binnen hetzelfde thema vallen. En dat inderdaad twee keer per thema.

Dus als jij als absolute headliner op de mainstage van dag 1 thema A hebt, dan moeten alle andere acts op die dag op die mainstage onder thema A vallen!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Alle acts moeten binnen de thema's vallen en daarnaast ook nog eens dan dat de acts van hetzelfde podium binnen hetzelfde thema vallen. En dat inderdaad twee keer per thema.

Dus als jij als absolute headliner op de mainstage van dag 1 thema A hebt, dan moeten alle andere acts op die dag op die mainstage onder thema A vallen!
Maar je mag een thema wel één keer gebruiken voor de mainstage en één keer voor een weggemoffeld tentje achterop het terrein, bij wijze van dan, toch?

• 100
Waarderingen: BlackwaterPark
Maar je mag een thema wel één keer gebruiken voor de mainstage en één keer voor een weggemoffeld tentje achterop het terrein, bij wijze van dan, toch?
Yesss.

Ik gebruik elk thema 1 keer voor 1 van de 2 grootste stage's en dan kijk ik later wel met wat waar nog komt 😅

• Leuk

Klopt. Als ik mijn eigen verdeling als voorbeeld pak, omgetoverd naar de stages van Rock Werchter.

dag 1:
Mainstage: A
Barn: F
Klub: C
Slope: D

dag 2:
Mainstage: B
Barn: C
Klub: F
Slope: E

dag 3:
Mainstage: D
Barn: E
Klub: A
Slope: B

Maar als men op dag 1 thema A al 2x wil gebruiken, mag dat dus ook; bijvoorbeeld:

dag 1:
Mainstage: A
Barn: A
Klub: B
Slope: C

Maar elke stage heeft dus gewoon een thema waaronder elke act moet vallen.

• Leuk

Users who are viewing this thread