GMM Marquee Bracket

Amon Amarth - Carcass 9-1

Exodus - Saxon 8-2
Saxon altijd wel eens leuk, maar kunnen niet tippen aan de energie van een optreden van Saxon.

Danzig - Sick Of It All 1-4
Meer dan de helft van de punten ga ik toch niet spenderen, daarvoor alletwee te weinig mijn ding

Abbath - Pennywise 8-2
De energie van een optreden van Exodus neem ik aan?

• Pray
Waarderingen: thesummoning
Amon Amarth - Carcass: 10-0
Geen enkele twijfel

Exodus - Saxon: 10-0
Exodus heeft toch een paar leuke klassiekers zoals Toxic Waltz. Saxon heb ik zelf niks mee.

Danzig - Sick Of It All: 5-5
Danzig ken ik amper en de andere heb ik weinig mee.

Abbath - Pennywise: 9-1
Abbath is een levende legende/black metal mascotte. Puntje voor Bro Hymn.

Hoewel het niet helemaal mijn ding is, toch de voorkeur op basis van podiumaankleding en thematiek.

Exodus - Saxon: 0-5

Danzig - Sick Of It All: 5-0
Kende Danzig niet, maar dat klinkt veel lekkerder dan SOIA

Abbath - Pennywise: 0-10
Ik kan echt helemaal niks met Abbath. En een metalnaam met Abba in de naam, kom op jongens.

• Wow
  • Haha
Waarderingen: Paddy en MetalLimbo
Exodus - Saxon: 10-0
Danzig - Sick Of It All: 0-10
Abbath - Pennywise: 8-2

Amon Amarth - Carcass: 0 - 10
Exodus - Saxon: 0 - 10
Danzig - Sick Of It All: 10 - 0
Abbath - Pennywise: 10 - 0

Amon Amarth - Carcass: 10 - 0
Exodus - Saxon: 0 - 0
Danzig - Sick Of It All: 0 - 0

Twee duidelijke favorieten, de andere duels heb ik beide weinig mee dus dat mogen de fans uitvechten wie de eerste definitieve afvallers worden.

Amon Amarth - Carcass 10-0
Exodus - Saxon 0-0
Danzig - Sick Of It All 0-10
Abbath - Pennywise 0-10

Amon Amarth - Carcass 0-1
Omdat ik 1 nummer van Carcass ken. En die is ook nog instrumentaal.

Exodus - Saxon 1-0
Van beide ken ik niet genoeg voor een oordeel. 1 punt voor Toxic Waltz

Danzig - Sick Of It All 5-0
Omwille van de nostalgie voordat Glenn een echte eikel werd

Abbath - Pennywise 0-10
100% Pennywise. Heb totaal niets met Abbath

• Haha
Waarderingen: Projunk
Misschien laat ik mij teveel in de kaarten kijken door dit te zeggen, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken, en volgens mij is het tactische element niet je favorieten te laten weten om niet tegengewerkt te worden hier sowieso minder aanwezig dan in de Hurt/Heals...

Uit de loser bracket kunnen er uiteindelijk slechts 4 echt terugkomen in het spel, met kans op winst, en wel in de kwartfinale. Voor mij steken er ook wel 4 namen duidelijk bovenuit, als ik naar de lijst verliezers van de eerste ronde kijk: Abbath - Bloodbath - Ministry - Primus. Als ik het voor het zeggen had zijn dat de kwartfinale kandidaten, tegenover de beste 4 van de winnaars bracket (gaan stuk voor stuk zware lotingen zijn dus, waarschijnlijk). Zou het leuk vinden om te lezen wat anderen hun 4 favoriete losers zijn :)

Misschien laat ik mij teveel in de kaarten kijken door dit te zeggen, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken, en volgens mij is het tactische element niet je favorieten te laten weten om niet tegengewerkt te worden hier sowieso minder aanwezig dan in de Hurt/Heals...

Uit de loser bracket kunnen er uiteindelijk slechts 4 echt terugkomen in het spel, met kans op winst, en wel in de kwartfinale. Voor mij steken er ook wel 4 namen duidelijk bovenuit, als ik naar de lijst verliezers van de eerste ronde kijk: Abbath - Bloodbath - Ministry - Primus. Als ik het voor het zeggen had zijn dat de kwartfinale kandidaten, tegenover de beste 4 van de winnaars bracket (gaan stuk voor stuk zware lotingen zijn dus, waarschijnlijk). Zou het leuk vinden om te lezen wat anderen hun 4 favoriete losers zijn :)
Blind Guardian, Pennywise, Polyhia en Primus.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Amon Amarth - Carcass: 10 - 0
Exodus - Saxon: 0 - 0
Danzig - Sick Of It All: 0 - 0

Amon Amarth - Carcass: 8-2
Exodus - Saxon: 4-6
Danzig - Sick Of It All: 7-3
Abbath - Pennywise: 2-8

Amon Amarth - Carcass: 0 - 10
Exodus - Saxon: 4-6
Danzig - Sick Of It All: 0 - 10
Abbath - Pennywise: 9 - 1

Exodus - Saxon: 1-0
Danzig - Sick Of It All: 0-10
Abbath - Pennywise: 0-10

Blind Guardian, de rest maakt me niet zo veel uit!

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread