Graspop Metal Meeting 2026

Mijn zoon had viavia gehoord dat BMTH deze toure hun eertse album spelen.
Weet iemand hier iets van?.
Dit album kan hij nog wel behappen.
Ze spelen dat album sowieso live 10 juli in Engeland. Staat ook volgens mij wel dat het de eerste keer is, dus ik betwijfel of ze het ook al op graspop gaan doen. Lijkt mij eerder gewoon een exclusief dingetje

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Paul!
Mijn zoon had viavia gehoord dat BMTH deze toure hun eertse album spelen.
Weet iemand hier iets van?.
Dit album kan hij nog wel behappen.
ze gaan Count Your Blessings opnieuw opnemen en uitbrengen dus ik verwacht wel een nummertje of 2 in de setlist maar meer ook niet

• Leuk
Waarderingen: Paul!
ze gaan Count Your Blessings opnieuw opnemen en uitbrengen dus ik verwacht wel een nummertje of 2 in de setlist maar meer ook niet
op sick new world helemaal niks van count your blessings, ben er nog niet zo zeker van als dit in de setlist gaat.

een paar jaar geleden hebben ze zo'n medley gedaan en na 2 of 3 shows was dat ook weer gedaan omdat Oli zijn stem aan het kapot maken was.

• Sad
Waarderingen: BlackwaterPark
Sex Pistols: Ben er wel benieuwd naar, wil ze opzich wel zien. Dat generation sex project vorige keer was verschrikkelijk en ben nu wel benieuwd hoe ze het er vanaf brengen met een fatsoenlijke zanger.
Sex Pistols
Twijfel geval. De muziek vind ik tof maar de vorige keer dat er een deel van de Pistols stond viel het erg tegen.
Dat Generation Sex project was inderdaad een aanfluiting, ook al ben ik fan van zowel Sex Pistols als Billy Idol.
Maar dit was het gewoon van beide kanten niet, dan zie ik liever Billy Idol solo (natuurlijk ook niet meer wat ie geweest is) of zoals nu Sex Pistols, zij het met een andere zanger.

Sex Pistols ft. Frank Carter: ik ben fan van Frank, maar buiten de hitjes heb ik niet niet per se veel met de Sex Pistols. Misschien ga ik even kijken, maar het heeft geen hoge prioriteit voor mij.
Sex Pistols hebben natuurlijk maar één album uitgebracht, en de nummers daarop zijn (mede daardoor) eigenlijk vrijwel allemaal hitjes. 😅;)

Users who are viewing this thread