Graspop Metal Meeting 2026

Oke, morgen dan.

Waiting Gif GIF

Weer een beetje late to the party, maar dat vooral omdat de Marquee en Jupiler op donderdag me niet zoveel doen.
Want to see: Anthrax
Won't see: Cult of Luna, Distant, Dying Wish, Gatecreeper, Septicflesh, Snot, Wolves in the throne room, Blackgold, Grade 2, John Coffey, Pennywise, Slay Squad, The Dillinger Escape Plan, Thrown

Natuurlijk heb ik me ook niet echt verdiept in deze bands, het donderdag programma is al mooi genoeg zonder de marquee en jupiler (alleen jammer dat er voor mij nog geen knallende opening acts is).
Ik weet niet zo goed of ik dit soort posts moet meenemen in de lijstjes.
Is dit dan gewoon 1x een 7 en de rest allemaal een 2? 😅
Mag het misschien iets specifieker, of is dit het gewoon? 😉

Voor de Metaldome staat de Poll nog niet klaar.
Morgen inderdaad (oftewel straks na middernacht). 😉
die pagina is net zoals nieuws van Graspop,.....wachten wachten wachten

hahahahahahaha
Nou ja, voor sommigen gaat het nu al te snel met die drie dagen, voor anderen blijkbaar niet snel genoeg.. 😂

Zoals al eerder gezegd een gebied podium van mij maar mogelijk uitzonder deze donderdag dit jaar niet.
(Op de een of andere manier vind ik vaak de donderdag de sterkste dag)

Magnolia Park:
Het doet me niet zoveel plus nog onzekerheid of ik al op de weide ben. Zekerheidje hier ben ik niet

Ankor:
klinkt lekker upbeat en met frisse moed de eerste bands is dit wel ok. Afgezien van clashes kan hier wel even komen kijken.

The Funeral Portrait:
klinkt ok, hoor ook een beetje de country invloeden. Vermoed dat andere podia hiervan winnen.

Sleep Theory:
voelt aan als een dertien in een dozijn bandje. Het heeft niks extras en daardoor weinig kans bij mij

Lakeview:
country goes metal stuk beterbals Hardy. Maar daar is alles meegezegd.
De stijl doet me niet zoveel weinig kans vanuit mij

Bloodywood:
o oh wat verwacht ik hier problemen.
de jupiler laten uitpuilen en dan in de metaldome stoppen. Ik zou ze graag weer zien maar er veel anders te zien dus helaas. Maar blij dat ik niet nog eerder hoef te zijn om een fatsoenlijk plek te krijgen.

President:
Dit is een avoid at all kost. Voor te veel industrie geproduceerd geluid (zouden ze AI als inspiratie hebben?). Verder zeker door de muziekindustrie omhoog gepusht. Daarmee als ze niet via een vroeg podia ergens een langs zijn gekomen verdienen ze het voor mij niet om een afsluiter te zijn.
Maar goed ieder voor zich

Zoals al eerder gezegd een gebied podium van mij maar mogelijk uitzonder deze donderdag dit jaar niet.
(Op de een of andere manier vind ik vaak de donderdag de sterkste dag)

Magnolia Park:
Het doet me niet zoveel plus nog onzekerheid of ik al op de weide ben. Zekerheidje hier ben ik niet

Ankor:
klinkt lekker upbeat en met frisse moed de eerste bands is dit wel ok. Afgezien van clashes kan hier wel even komen kijken.

The Funeral Portrait:
klinkt ok, hoor ook een beetje de country invloeden. Vermoed dat andere podia hiervan winnen.

Sleep Theory:
voelt aan als een dertien in een dozijn bandje. Het heeft niks extras en daardoor weinig kans bij mij

Lakeview:
country goes metal stuk beterbals Hardy. Maar daar is alles meegezegd.
De stijl doet me niet zoveel weinig kans vanuit mij

Bloodywood:
o oh wat verwacht ik hier problemen.
de jupiler laten uitpuilen en dan in de metaldome stoppen. Ik zou ze graag weer zien maar er veel anders te zien dus helaas. Maar blij dat ik niet nog eerder hoef te zijn om een fatsoenlijk plek te krijgen.

President:
Dit is een avoid at all kost. Voor te veel industrie geproduceerd geluid (zouden ze AI als inspiratie hebben?). Verder zeker door de muziekindustrie omhoog gepusht. Daarmee als ze niet via een vroeg podia ergens een langs zijn gekomen verdienen ze het voor mij niet om een afsluiter te zijn.
Maar goed ieder voor zich
Op de donderdag wil je ook gewoon knallen. Wil mijn valkuil nog wel eens zijn😆

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Projunk en Jimmeh07
Ik weet niet zo goed of ik dit soort posts moet meenemen in de lijstjes.
Is dit dan gewoon 1x een 7 en de rest allemaal een 2? 😅
Mag het misschien iets specifieker, of is dit het gewoon? 😉
Ja, daar komt het wel op neer helaas. Maar ik wil het best nog iets specifieker maken met wat meer inluisteren hoor!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Metaldome donderdag:
Magnolia park: niet mijn ding

Ankor: wel nieuwsgierig naar miss een klein stukje meepikken.

The funeral portrait: staat op mn vrouw haar lijstje dus miss dat ik ook wel mee ga kijken.

Sleep theory: ook niks voor mij

Lakeview: pas ik voor.

Bloodywood: een paar jaar geleden op de jupiler stage gezien, hoewel het wel tof was denk ik dat ik deze keer pas ervoor

President: Totaal niks voor mij, en al zeker niet deze plek op de affiche waart.

Hallo allemaal
Eerste keer dat ik iets plaats op dit forum, maar ik heb net op de socials van Forbidden gezien dat ze nu ook officieel niet meer naar Graspop komen
Welkom op het forum. We hadden al zoiets in de wandelgangen vernomen. Ik persoonlijk had de heer al even niet zo vriendelijk aangeroepen of het wel of niet waar was. Dus je komt binnen op het forum met een fijne boodschap!
Maar zonder gekheid! Welkom, en daar gaat het hier om. Slap ouwehoeren maar ook met nieuws en scoops komen

Welkom op het forum. We hadden al zoiets in de wandelgangen vernomen. Ik persoonlijk had de heer al even niet zo vriendelijk aangeroepen of het wel of niet waar was. Dus je komt binnen op het forum met een fijne boodschap!
Maar zonder gekheid! Welkom, en daar gaat het hier om. Slap ouwehoeren maar ook met nieuws en scoops komen

Zucht
Geen forbidden
Geen time tables
Geen poll lijstje

Ik ben verdrietig....ik ga slapen

Users who are viewing this thread