Ik ben heel benieuwd hoe mijn loopschema er uiteindelijk uit gaat zien, want de hoeveelheid namen die ik wil zien op de donderdag lijkt me vrij onmogelijk

maar goed, hieronder de dingen die ik in ieder geval wil gaan proberen te zien in de metal dome
Magnolia Park: ook weer een nieuwe ontdekking en eentje waar ik wel blij van kan wworden. Ga hier graag even kijken
Ankor: ook deze band is voor mij een nieuwe ontdekking en direct een must see geworden! De afgelopen tijd al veel naar geluisterd en ben heel benieuwd hoe dit live gaat zijn!
The Funeral Portrait: en nog een nieuwe ontdekking, deze zijn wat mij betreft ook zeker een bezoekje aan de metal dome waard
Sleep Theory: niks voor mij
Lakeview: weer eens wat anders en lekker catchy, hier zou ik ook graag even gaan kijken
Bloodywood: deze band heb ik al eens eerder gezien (ik denk zelfs twee keer op graspop?), maar eigenlijk nu pas voor het eerst wat meer naar gaan luisteren. Ik vind het toch wel leuker dan ik dacht, ben benieuwd hoe ik het dit jaar ga ervaren met deze nieuwe blik
President: niks voor mij