Ik zie enkele bands niet in die lijst. Of wil dat zeggen dat ze op nul staan?
Laatst bewerkt:
Ik zie enkele bands niet in die lijst. Of wil dat zeggen dat ze op nul staan?

Nee, dat is bij mij alvast absoluut niet het idee erachter.Mag hopen dat die vooral de gemiddeldes van MetalLimbo willen beïnvloeden door favorietjes een 10 te geven en al de rest heel lage cijfers.
Op donderdag dit jaar heel weinig. Voor het eerst besloten om gewoon nog te werken op donderdagvoormiddag omdat er zo weinig interessants is.Anders vraag ik me af wat ze eigenlijk op Graspop komen doen.

Ja als ik zo weer die concept clashfinder zie dan is de start van het festival afschuwelijk te noemen. Wind Rose vind ik nog wel oké, maar midden op de dag op mainstage valt daar ook een beetje het effect voor me weg. Ankor vind ik toffe muziek op album, maar viel me live op Alcatraz toch wat tegen. Voor de rest tot Wolves in the Throne Room nul bands waar ik ook maar enige interesse in zou hebben. En na Cult of Luna eigenlijk idem dito.Nee, dat is bij mij alvast absoluut niet het idee erachter.
Op donderdag dit jaar heel weinig. Voor het eerst besloten om gewoon nog te werken op donderdagvoormiddag omdat er zo weinig interessants is.
Bekijk bijlage 19219
Vrijdag en zondag zal gelukkig wel betere resultaten opleveren; zaterdag is helaas ook een grotendeels blauw veld.
Bekijk bijlage 19217
Er zijn er een paar die ondertussen zo'n drie kwart van de line-up bij Avoid if possible of anders op zijn minst één van de "won't see" opties zetten. Mag hopen dat die vooral de gemiddeldes van MetalLimbo willen beïnvloeden door favorietjes een 10 te geven en al de rest heel lage cijfers. Anders vraag ik me af wat ze eigenlijk op Graspop komen doen.
Na 21 stemmers is de top-9 onveranderd.Nou vooruit, een tussenstandje na 18 stemmers (hoopte op minstens 20).
Er heeft zich een top-9 gevormd, maar er zitten ook nog wel aardig wat bands in de gevarenzone...
Bekijk bijlage 19213

Ben ook wel benieuwd ja. Ze hebben waarschijnlijk wel stevige concurrentie met Within Temptation of Megadeth dus wellicht helpt dat.Bloodywood is fantastisch en wil ik zeker weer bij zijn, maar ik snap nog steeds niet hoe dit in de metal done gaat passen. Vorige keer was de jupiler stage te klein?? Dus voor wie hier naartoe wil, zorg maar dat je er op tijd bent anders kom je niet meer binnen denk ik.
Bekijk bijlage 19217
Er zijn er een paar die ondertussen zo'n drie kwart van de line-up bij Avoid if possible of anders op zijn minst één van de "won't see" opties zetten. Mag hopen dat die vooral de gemiddeldes van MetalLimbo willen beïnvloeden door favorietjes een 10 te geven en al de rest heel lage cijfers. Anders vraag ik me af wat ze eigenlijk op Graspop komen doen.
Dat is met alle grote festivals, zijn extreem dure contractenHoor trouwens net waarom alles qua eten en drinken zo prijzig is op Graspop
Schijnt dat er een hoge afdracht is van meer dan de helft