Rosalía

Ze zijn overigens niet tot het einde gebleven ;)
haha, klopt.

Maar voor de rest de spijker op de kop wat mij betreft. Wat een avond, zo intens genoten. Het gemak waarmee ze zingt (op spitzen..), zo'n x-factor ook. Alles klopte, maar er zat toch lucht in waardoor het niet te zwaar werd.

Weet niet of deze al was gedeeld, maar leuk om te lezen als je al bent geweest (als je nog moet gaan zou ik even wachten vanwege de spoilers..)

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en AngieH
Of deze verkopen en andere kopen op ticketmaster/swap? Ik heb eergister nog een staplaats voor de normale prijs kunnen kopen op ticketmaster :) en zag de afgelopen dagen ook best veel op swap staan
Bij een paar nummers krijg je niet alles goed mee omdat ze dan te diep in het podium staat. Als je het ook belangrijk vind om alle details van de choreographie mee te krijgen, dan zou ik nog overwegen om vandaag een kaartje te kopen voor 107/107/206/208.

Ben met een gezelschap van 3 dus denk dat dat niet meer gaat lukken. We doen het ermee, we zijn er iig bij!

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: MarkD en AngieH
Ik heb voor vanavond ook deze kaarten (vak 202) en moet zeggen dat ik na wat horrorbeelden heb overwogen ze te verkopen. Maar goed om te weten dat je in ieder geval driekwart mee krijgt, je vond het dus alsnog wel de moeite?
Mwoa. Ikben blij dat ik er was hoor en als je niet iets anders kan vinden moet je sowieso gaan. Maar als ik nu kon kiezen, had ik wel liever 30a40 euro meer betaald voor een plek met wel vol zicht.

• Leuk
Waarderingen: Joszwa
Ik vond het overigens ook magisch: wat een stem en performer. De tussenstukjes waren voor mij soms net wat te lang waardoor de betovering even werd verbroken, maar zodra ze weer begon te zingen zat ik er gelijk weer helemaal in.

• Leuk
Waarderingen: MarkD, Steve en AngieH
Genoten, gedanst en een tranen in de ogen gehad. Een van de mooiste shows die ik iig ooit heb meegemaakt ❤️

• Leuk
Waarderingen: JKGB
Random vraag maar heeft iemand gezien of de zwarte tanktop met Lux op de voorkant bij de merch werd verkocht?

Het was zo, zo, zo mooi. Echt één van de meest indrukwekkende optredens die ik in jaren heb gezien.

• Geweldig
Waarderingen: JKGB
Ik ga vanavond, zin in! We hebben staanplaatsen, iemand tips waar je fijn kunt staan met goed zicht? Vooraan zal wel dringen zijn dus heb ik niet echt zin in, maar volgens mij gebeurt er ook veel op dat midden podium?

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey en AngieH
Ik ga vanavond, zin in! We hebben staanplaatsen, iemand tips waar je fijn kunt staan met goed zicht? Vooraan zal wel dringen zijn dus heb ik niet echt zin in, maar volgens mij gebeurt er ook veel op dat midden podium?
Heb je Golden circle of gewone staanplaatsen? Het orkest zit midden in de zaal en er is een verhoging waar Rosalia tijdens 3 nummers optreedt. De scheiding tussen Golden circle en de gewone staanplaatsen zit ter hoogte van dat middenpodium.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Heb je Golden circle of gewone staanplaatsen? Het orkest zit midden in de zaal en er is een verhoging waar Rosalia tijdens 3 nummers optreedt. De scheiding tussen Golden circle en de gewone staanplaatsen zit ter hoogte van dat middenpodium.
Ahh juist, ja ik heb gewone staanplaatsen, goede plekken wordt dus dringen bij de afscheiding dan, ach ja we zien wel

Users who are viewing this thread