Rosalía

Lux (orkest & fashion) meets Motomami (dansers & cinematografie) zelfs :love:

Tien minuten van een vage livestream gezien en meer wil ik niet weten. Amazing. Nu nachtjes aftellen.

• On fire
Waarderingen: Fluxion
Zo… Mocht iemand toch nog van z’n kaartjes afwillen. 😅 Baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn in de AFAS Dome.

Volgende keer wat meer concerten aankondigen graag. Of grotere venues.

Of... gewoon vanaf het begin duidelijk zijn.
Ik? Of Rosalia? Want ben niet mee met wat je zegt.

Ik ben naast tickets gegrepen en het is duidelijk dat ik niet de enige ben. Kijkend naar de vraag op TS zie ik het me niet meer lukken om nog aan een ticket te geraken.

Laatst bewerkt:
Ik? Of Rosalia? Want ben niet mee met wat je zegt.

Ik ben naast tickets gegrepen en het is duidelijk dat ik niet de enige ben. Kijkend naar de vraag op TS zie ik het me niet meer lukken om nog aan een ticket te geraken.
Nee, doelde voor een keertje op Rosalía. Zo'n belangrijk iets als een orkest lijkt me voor velen wel uit te maken, positief of negatief.

Kon het toch niet laten om eens op YouTube te kijken ... Zo'n 20 minuten gezien nu. Wauw, dit wordt waarschijnlijk de show van het jaar! Niet enkel door 'de show' op zich, maar ook de sterkte van de nummers, haar vocale kwaliteiten en gewoon, haar sympathieke zelf.

Het wordt sowieso dringen dan, met Byrne, Geese, RAYE die al bejubeld werden hier.
Precies dit. RAYE een dikke 9, Deftones een kleine 9, Byrne een 8 door het ietwat tamme publiek. De 10 is nog niet vergeven hier, maar die is er ook niet elk jaar natuurlijk.

Oh joh, ik vond Raye, Deftones en Byrne gewoon 5 sterrenshows geven. Ik ben de moeilijkste niet.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Mwa, heb het idee dat ze best veel nieuwe fans heeft gekregen met dat laatste album (waaronder ondergetekende) die precies dat stuk kunnen waarderen. Met dat eerdere werk hoef je bij mij echt niet zonder orkest aan te komen zetten.
Fair enough. Maar ik zei het al: die vorige show op RW was zo'n beetje dé beste show van die editie voor mij. (Had voor die show ook een ticket voor Vorst, maar moest last minute afzeggen door een operatie aan m'n wijsheidstanden.)

Hoop haar ooit nog eens in een zaal te zien, RW23 (maar in zekere mate ook RW19 en DTRH19) écht de moeite. Zat in ieder geval klaar, samen met m'n vriendin, elk aan een computer, maar ht mocht niet baten. En de loterijen op TS zijn steeds een kleine 1000 man per trekking, dus dat wordt m niet. 1 Sportpaleis is ook maar karig voor zo'n artiest.

Schijnbaar heeft rosalia haar concert in milaan gisteren stilgelegd doordat ze zich niet lekker voelde en iedereen moest daardoor naar huis.

• Wow
Waarderingen: swissepfan
Gaat alweer beter

Bijlagen

• Screenshot_20260326_150907_Instagram.jpg
    Screenshot_20260326_150907_Instagram.jpg
    335,9 KB · Weergaven: 64
En zowaar een gewone staanplaats kunnen kopen voor haar concert in het Sportpaleis via Ticketswap! 😀
Hoe zot is dat, eerste keer dat mij dit lukt wanneer er duizenden gegadigden zijn.
Zin in! 🥰
Netjes! Mooi hoor, middenplein ook gewoon.

Ik blijf proberen, maar zonder geluk. Haast niet te doen om aan een ticket te geraken merk, dus zie dit niet meer gebeuren.

Hoop echt dat ze het niet bij deze shows houdt voor dit album, en nog een rondje doet volgend jaar.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Users who are viewing this thread