Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ZIe hem nu ook op Ticketmaster zelf staan inderdaad. Voor de mensen die nog een ticket moeten kopen misschien handig om met die show te beginnen dan, daar zijn nog veel meer tickets voor want geen presale.
Niet gelukt om tickets te scoren voor een normale prijs.. kwam op €460 voor 2 tickets uit, toedeloe hoor.
Baal wel, hopelijk met ticketswap of eventueel een andere stad
Ik had voor de zekerheid in de presale 2 tickets gekocht voor 22 april, staanplaatsen. Ga nu echter met vrienden mee op 23 april dus ik wil die van de 22e verkopen. Bij interesse (@Dante of iemand anders) graag een PM.
Edit: van Dante begrepen dat hij zitplaatsen zoekt dus deze staanplaatsen zijn nog beschikbaar, tegen originele prijs (89,76 per stuk).
Wij hebben 8 tickets kunnen kopen voor de AFAS Dome, dinsdag in de presale. In blok 113 voor 73,5 euro 't stuk... Vrij goedkoop dus, gezien dat bijna de beste plaatsen van de hele zaal zijn. Meer dan de helft van de zaal stond trouwens al in verkoop toen trouwens, heb de indruk dat presales tegenwoordig als de 'gewone sale' moeten beschouwd worden en de gewone sale als een 'aftersale'.
Omdat ik weggeblazen werd door dit optreden bij de Brit Awards vanavond, leek een eigen topic me wel op zijn plaats. Het helpt dat de Europese tour met rasse schreden nadert.
Edit: er was toch al een eigen topic, thanks mods.
Dat Björk live meedeed was al briljant. Maar dat einde… sodeju
Omdat ik weggeblazen werd door dit optreden bij de Brit Awards vanavond, leek een eigen topic me wel op zijn plaats. Het helpt dat de Europese tour met rasse schreden nadert.