Rosalía

Twas 107 euro voor golden circle, cava toch?
Dat is te doen. Ik had goede tickets in het "rechte deel" voorin vak 105 voor 78 p.s., oke prijs. Maar ik zag gister in de Ziggo idd ook platinum tickets op de eerste paar rijen voor 199.

Edit: even gekeken en ik zie er nu 1 beschikbaar in vak 107: 249 euri.

Verschoot er wel van, want dacht dat GC 249 zou zijn (want op de site stond dat prijzen zouden variëren tussen de 51 en 249). Maar dat bleek dan om VIP packages te gaan. 107 voor GC is echt wel oké, zeker in deze tijd waarbij vaak zelfs voor middenplein al prijzen worden gevraagd tussen de 80 en 100 euro.

Verschoot er wel van, want dacht dat GC 249 zou zijn (want op de site stond dat prijzen zouden variëren tussen de 51 en 249). Maar dat bleek dan om VIP packages te gaan. 107 voor GC is echt wel oké, zeker in deze tijd waarbij vaak zelfs voor middenplein al prijzen worden gevraagd tussen de 80 en 100 euro.
De prijsvariatie klopt. Dynamic pricing gaat tot 249 euro. Zij die morgen niet bij de eersten zitten, zullen geconfronteerd worden met woekerprijzen (zoals nu al het geval bij die enkele tickets die nog beschikbaar zijn bij de eerste presale).

• Leuk
Waarderingen: Yannick
De tour voor deze plaat moet eigenlijk gewoon met orkest toch? Zou wel gek zijn als het orchestrale gedeelte van de plaat van een bandje komt. Bij de recente live performances van Reliquia (music awards Santander oid) en La perla (Jimmy Fallon) was ook een orkest aanwezig.

Ik moest dus gisteren tussendoor even weg (maar was wel door de wachtrij). Op de plattegrond vielen steeds gaten, echter daar kon je niet snel genoeg op klikken. Via "Best Beschikbaar" lukte het wel om tickets in je winkelmandje te krijgen, maar moest je goed op de prijs letten want voor 2 tickets varieerde de prijs per keer (van dus rond de 200 per ticket naar 90 per ticket). Ik kan me voorstellen als je niet vaak tickets koopt dat je daar niet goed op let..

Gisteren tickets voor het middenplein (aan normale prijs, schande die dynamische prijzen) gekocht.

Benieuwd
- of ze deze keer instrumenten op het podium brengt (buiten de piano, ik mag hopen van wel)
- hoe ze Motomami zal combineren met Lux

Users who are viewing this thread