Rosalía

Hier plek 9200, maar ook gelukt 🥳. Er past nog wel een extra show in het tourschema, maar toch fijn dit. Zit he-le-maal in de nok, kan in ieder geval wel gaan staan wanneer ik wil haha.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Pfoe, was nog even spannend. Uiteindelijk om 10:45u toen alles al een tijdje op was nog een golden cirkel ticket kunnen scoren.

• Confetti
Waarderingen: Fluxion en AngieH
Er kwam een meeting tussen... maar kon uiteindelijk nog een zitplek krijgen op de 1e Ring van de Ziggo 👌

Golden circle in Antwerpen. Nog geprobeerd voor in Amsterdam, maar was direct uitverkocht. En die platinumtickets zijn pure diefstal so. Wel blij met m'n tickets, al had ik r graag 2x gezien.

Herinnerde me dat er in haar tourschedule wel nog ruimte was voor een extra Ziggo, daags nadien. Niet?
Er zit 4 dagen tussen Amsterdam en Antwerpen, dus lijkt me grote kans. Op reddit stond de 23e laatst ook op een lijstje van extra shows, maar dat biedt natuurlijk geen 100% garantie.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yannick
Herinnerde me dat er in haar tourschedule wel nog ruimte was voor een extra Ziggo, daags nadien. Niet?
Ik reageerde vooral op @swissepfan en Werchter volgend jaar (wat niet gaat gebeuren). Kans op een extra Ziggo is inderdaad best aanwezig gezien de ruimte in haar tourschema.

Shit, was de presale ineens vandaag? Geen mailtje gehad, dus niet aan gedacht. Hopen dat het met de gewone sale lukt (of een extra concert).

• Sad
Waarderingen: Yannick

Users who are viewing this thread