Pukkelpop 2026

Even de monopoly-discussie ter zijde:

Ik zag net een post van StuBru op de socials over Nine Inch Noize passeren om er wat hype rond te creëren. Toeval of zouden ze toch nog ergens opdraven deze zomer?
Ik hoop er gigantisch op, maar lijkt me niet realistisch om die op Pkp te plaatsen.
Zal eerder een RW volgend jaar zijn vrees k.
Maar hoop doet leven zeker? Op Coachella alleszins een zalige live performance

Misschien niet zo een grote naam maar normaal gezien speelt Maria Iskariot op Vrijdag Pukkelpop!
Deze informatie komt overeen met die van de persoon van Efestivals die soms accurate informatie heeft verstrekt: dat Teen Mortgage in de Backyard zou spelen en dat ze op zoek waren naar vrouwelijke bands om de resterende plekken op dat podium op te vullen.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21 en Mr. Y
Deze informatie komt overeen met die van de persoon van Efestivals die soms accurate informatie heeft verstrekt: dat Teen Mortgage in de Backyard zou spelen en dat ze op zoek waren naar vrouwelijke bands om de resterende plekken op dat podium op te vullen.
Ze wit altied get euver de punkscene en Belsje festivals. Dan evoluere de dinger snel en dat is get neet altied de definitieve woerheid.
PS: Ich heb dit grote nuuje zjus geprobeerd op Google Translate 🤣

1000288777.jpg

• Haha
Waarderingen: Pukkelpopper en DiamondQ
Daar zal mijn vriendengroep héél blij mee zijn. Die zitten te wachten op namen als Antoon, Bankzitters, FabioW ... 😁
Antoon zal er wel staan met dat nieuwe album. Staat ook op Lowlands. Bankzitters had ik eigenlijk vorig jaar al verwacht op donderdag.

Users who are viewing this thread

• Jojo