Pukkelpop 2026

Die net aangekondigde US-tour van Sombr barst van de ambitie. Wereldster. Wordt het grootste publiek van deze editie.

• Leuk
Waarderingen: tosti
Die net aangekondigde US-tour van Sombr barst van de ambitie. Wereldster. Wordt het grootste publiek van deze editie.
Zal genoeg volk trekken ja, goede boeking. Wereldster zou ik nog niet per se zeggen, eerst eens bewijzen en met deftig songmateriaal komen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
ik heb geen naam van meo kalorama maar van degene die echt nog wishlist van mij staat voor pukkelpop zijn bassvictim en violent magic orchestra die op lowlands staan

Z’n muziek trek ik af en toe wel aardig maar hem zelf vooralsnog wat minder… 🤔

• Leuk
Waarderingen: Golski
Ik snap de hele Sombr-hype ook echt niet, nochtans al vaak geluisterd de laatste tijd. Zijn nummers klinken echt als 13-in-dozijn pophitjes die lekker wegluisteren, maar verder niks unieks bevatten qua compositie, lyrics, zang, klankkleur ... Maar ik volg wel dat hij het grootste publiek van deze editie zal trekken. Staat zelfs in de Afrekening al weken op nr 1 tegenwoordig.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Elle Marie
I agree! Want hij heeft als openers: TLDP, Tom Odell, Balu Brigada, Interpol en Dove Cameron als ik me niet vergis. Dat is ongelofelijk!

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Ik snap de hele Sombr-hype ook echt niet, nochtans al vaak geluisterd de laatste tijd. Zijn nummers klinken echt als 13-in-dozijn pophitjes die lekker wegluisteren, maar verder niks unieks bevatten qua compositie, lyrics, zang, klankkleur ... Maar ik volg wel dat hij het grootste publiek van deze editie zal trekken. Staat zelfs in de Afrekening al weken op nr 1 tegenwoordig.
Kan je van veel op deze affiche zeggen imo. Maar goed, des goûts et des couleurs... Die nieuwe plaat van Djo staat hier heel vaak op, en kan ook niet meteen zeggen waarom ik het keer op keer opzet. Er is veel betere muziek gemaakt de laatste maanden, en toch grijp ik er heel vaak naar terug. Soms werkt iets gewoon.

Denken we echt dat Violet Grohl mainstage gaat spelen púúr door nepotisme? Lijkt me gek en vreemd to be fair

Denken we echt dat Violet Grohl mainstage gaat spelen púúr door nepotisme? Lijkt me gek en vreemd to be fair
Zo stond ze vlak na de aankondiging op de main. Maar ondertussen is ze verhuisd naar één van de andere tenten/podia volgens de laatste line-up. Lijkt me veel beter voor haar.

Users who are viewing this thread