Graspop Metal Meeting 2026

Klopt, maar volgens mij was dat ook al eerder zo voorgesteld, toch?
Ah, hier dus:
Sorry, dat had ik slecht verwoord.
Copy-paste van het Alcatraz-stukje en niet goed aangepast.
Voor GMM dus om de drie dagen, dan kom je op 60 dagen totaal, en houd je nog een dikke week over tot de start van het festival (kunnen we nog een afsluitende poll doen ofzo). Ook is er dan nog ruimte om af en toe een dagje op te schuiven, bv. als GMM met laatste bands en/of timetable komt, want dat zou elkaar dan toch wel wat in de weg gaan zitten.

De kans dat ik dit jaar naar Graspop ga is zeer gering, maar als heuse Graspop veteraan blijf ik wel graag meelezen (en af en toe wat roepen) hier. En de tierlists en de daaropvolgende gesprekjes vind ik bij de leukste interacties horen die ik hier in de afgelopen jaren heb gezien. Vele, vele malen leuker dan de zoveelste discussie over de headlinerstatus van Knocked Loose, de discussie cashless vs munten of de zoveelste vraag wanneer er nieuwe namen, dan wel het tijdschema komt.

Dus voor wat het waard is: ik zet mijn hakken hier in het virtuele zand bij oproepen om hier een apart topic voor te openen en zal me daar gepassioneerd tegen verzetten. De leuke, enthousiaste gesprekjes van de laatste dagen is dé reden waarom ik ooit lid ben geworden van dit forum.

Ik sluit me aan bij iedereen die tegen een apart topic is. Ik merk dat ik nu juist weer veel vaker het forum open en daar word ik zelf iig erg blij van :D daarbij merk ik toch altijd dat ik dit soort dingen sneller uit het oog verlies in zo'n apart topic. Tussendoor lijkt me dat er ook nog genoeg ruimte is om het over andere dingen te hebben (zoals een discussie over aparte topics bijv.)

De kans dat ik dit jaar naar Graspop ga is zeer gering, maar als heuse Graspop veteraan blijf ik wel graag meelezen (en af en toe wat roepen) hier. En de tierlists en de daaropvolgende gesprekjes vind ik bij de leukste interacties horen die ik hier in de afgelopen jaren heb gezien. Vele, vele malen leuker dan de zoveelste discussie over de headlinerstatus van Knocked Loose, de discussie cashless vs munten of de zoveelste vraag wanneer er nieuwe namen, dan wel het tijdschema komt.

Dus voor wat het waard is: ik zet mijn hakken hier in het virtuele zand bij oproepen om hier een apart topic voor te openen en zal me daar gepassioneerd tegen verzetten. De leuke, enthousiaste gesprekjes van de laatste dagen is dé reden waarom ik ooit lid ben geworden van dit forum.
Ik begrijp inmiddels dat er weinig kans is dat er een apart topic hiervoor komt😅 Ik zal me derhalve dapper door de lijstjes heen ploegen!

Trouwens, alle pluspunten die genoemd worden voor het behouden van deze polls in dit topic kunnen ook prima in een apart......ach laat ook maar😉😉

Ik sluit me aan bij iedereen die tegen een apart topic is. Ik merk dat ik nu juist weer veel vaker het forum open en daar word ik zelf iig erg blij van :D daarbij merk ik toch altijd dat ik dit soort dingen sneller uit het oog verlies in zo'n apart topic. Tussendoor lijkt me dat er ook nog genoeg ruimte is om het over andere dingen te hebben (zoals een discussie over aparte topics bijv.)
Sluit ik me bij aan.

Door de lijstjes, ga ik toch anders inluisteren, en ontdek ik nieuwe dingen.

Ja ik ook. We zaten allemaal te mopperen op The Offspring als headliner maar nu iedereen met de billen bloot moet blijkt bijna iedereen te gaan kijken 😅
Blijft idd toch leuk om cijfers te kunnen zien, en hoe die vaak toch niet overeen komen met het gevoel :D

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Hey, het was maar een voorstel en dit was totaal niet de onderliggende gedachte daarvoor. Als iedereen het wel zo wil dan is het toch prima zoals het is.
Sorry, zo voelde het wel een beetje nadat het hier al maandenlang vrij tot zeer oninteressant is.
Constant lezen dat een headliner het niet waard is, wanneer die laatste namen toch komen, of vragen om hoe laat band x zou staan en of ze clashen met band Y helpt toch niet met voorpret bij het toeleven naar een festival.

Wanneer iedereen dan eindelijk volop meegaat in het bespreken van de line-up per podium, acts waar ze enthousiast van worden, bands die nieuw ontdekt zijn door het inluisteren of long time favourites waar je anderen voor warm kan krijgen vind ik het té gek dat dit dan 'buiten topic' zou moeten gebeuren. Dit is naar mijn gevoel de essentie van een heel forum. Het warm maken, het delen van muziek die je graag hebt en waarom, users weten hier ook vaak wel welke anderen een gelijkaardige smaak hebben of waar ze qua tips en uitleg net wel / niets mee kunnen.

Ik was oprecht blij dat hier terug een sfeer kwam waarbij je uitkijkt naar 4 dagen Desselse wei en een pint met elkaar kunnen drinken om te klinken op het vele moois dat we gezien hebben / gaan zien.

Users who are viewing this thread