Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als Paul Simon het kan waarom ik dan ook niet zal hij wel gedacht hebben. Sommige weten ook niet van ophouden.
Geen idee of hier nog een Nederlandse datum bij komt. Vooralsnog wat data in the UK en 1 in Parijs.
Zo nu ik weer terug in t land ben dit topic maar weer eens volgen... Zag al wel dat ik de Hiqpy tour (waar van vriendin plotseling ook fan van blijkt te zijn) heb gemist, alles uitverkocht natuurlijk
Zo nu ik weer terug in t land ben dit topic maar weer eens volgen... Zag al wel dat ik de Hiqpy tour (waar van vriendin plotseling ook fan van blijkt te zijn) heb gemist, alles uitverkocht natuurlijk
Ja ik ben sowieso op BKS als vrijwilliger dus weet niet of dat gaat lukken. Ik ben nog steeds aan t proberen om mn vriendin dan een dagje mee te krijgen
Lekker bezig hoor, de EKKO dit jaar. Ze promoten best veel relatief grote namen voor zo'n klein zaaltje als 'Ekko 40 jaar'. Ben benieuwd hoe ze dit achter de schermen allemaal voor elkaar krijgen (of zouden namen als SPRINTS en Fat Dog anders ook nog wel in de Ekko kunnen belanden? Ik kan me dat van voorgaande jaren niet echt herinneren, al kom ik er lang met enige regelmaat. Vorig jaar in de zomer nog wel Cassandra Jenkins..)
vrijdag alweer! en mooi weer buiten, prima timing voor een terrasje. Dus uurtje vroeger dan normaal. Ik hoop dat er geen aankondiging gedaan meer gaat worden tot 1600 uur anders komt ie niet in een lijstje voor de rest, goed weekend!
Gespot op Roadburn, een aantal Bibelot najaarsconcerten die nog niet aangekondigd zijn op de website
Voornamelijk de combi Wolvennest - Bedsore is erg interessant
Gespot op Roadburn, een aantal Bibelot najaarsconcerten die nog niet aangekondigd zijn op de website
Voornamelijk de combi Wolvennest - Bedsore is erg interessant