Dauwpop 2026

ook nog paceshifters play nirvana
affiche is ook compleet

benieuwd naar podiumindeling en timetable

ook nog paceshifters play nirvana
affiche is ook compleet

benieuwd naar podiumindeling en timetable
Die raad ik wel aan om te checken. Heb ze onlangs gezien bij de clubtour 'play Nirvana'. Die jongens weten wat live vlammen betekent 🔥 Ik gun hun het succes met hun eigen muziek, maar ze trekken eindelijk door heel NL volle zalen en grote festivals met deze 'play Nirvana' show. En terecht 🎸

Stil hier, ook weinig aandacht bij ons in de buurt en in mijn vriendengroep.

Zag wel een artikel voorbij komen:

Ik hoop dat de timetable snel komt, dat helpt mij met de voorpret. Ben sowieso wel heel benieuwd of dit festival de positieve verhalen waar gaat maken en of het de lange reis waard zal zijn. Het stond al een aantal jaar op mijn lijstje om eens te gaan checken. Ik probeer elk jaar naar minimaal 1 nieuw festival te gaan (dit jaar zijn het er 3 :))

Stil hier, ook weinig aandacht bij ons in de buurt en in mijn vriendengroep.

Zag wel een artikel voorbij komen:
Kan ik helaas niet lezen.

Ik hoop dat de timetable snel komt, dat helpt mij met de voorpret. Ben sowieso wel heel benieuwd of dit festival de positieve verhalen waar gaat maken en of het de lange reis waard zal zijn. Het stond al een aantal jaar op mijn lijstje om eens te gaan checken. Ik probeer elk jaar naar minimaal 1 nieuw festival te gaan (dit jaar zijn het er 3 :))
Dat is wel een jaarlijks terugkerend dingetje aan het worden, maar het festival is zeker de moeite waard. wij twijfelen nog of we ook gaan aangezien er de weekenden daarna al BKS en PP op het programma staan. Hoeveel festivals pak jij ondertussen mee elk jaar?

• Leuk
Waarderingen: Moniek
@degrotegeneraal Ik ben al naar Paaspop geweest en ga nog 1 dag naar London calling en Werchter Parklife en weekenden naar Dauwpop, BKS, Graspop, Rock Werchter, Rock Olmen, Alcatraz en Pukkelpop en mogelijk komen Crammerock en een dagje Appelpop daar nog bij. Wel allemaal low budget met 1 drankje en 1 keer wat goedkoops te eten per dag en naar Paaspop, BKS en Graspop rijden we op en neer.

Ik ben heel benieuwd naar de timetable

Gelukkig loop je op Dauwpop niet je voeten helemaal plat en is er genoeg te zien.

Wel jammer dat sommige artiesten vaker terugkomen. Ik vind het leuk om elk jaar wat anders te zien.
Maar zijn er genoeg podia om nieuw talent te ontdekken

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Wanneer kwam de timetable voorgaande jaren? Met nog maar ruim 3 weken tot het festival zou het wel erg welkom zijn deze week.

Vorig jaar 20 mei (en het festival was 30 mei).

Vorig jaar heb ik ook al enig kritiek geuit hierover. Ik snap gewoonweg niet waarom zo laat.

Aan de andere kant, er zijn natuurlijk maar heel weinig mensen die een voorbereiding hebben zoals ik (en sommige anderen hier).

Oef, 10 dagen van tevoren pas dus. Dankjewel voor je reactie dan weet ik dat ik ‘m voorlopig nog niet hoef te verwachten. Wel jammer dat andere mensen zich niet in de line-up verdiepen, dan mis je toch een hoop onontdekte parels. Maar ja een kennis van mij ging naar Paaspop en had letterlijk geen idee wie ze had gezien behalve haar vriendinnen waar ze mee had bijgeklets. Duur vriendinnen weekend met achtergrond muziek dus. Ieder z’n ding zullen we maar zeggen maar ik vind dat zonde.

Het tijdschema is zelfs cruciaal voor de afweging om wel of niet te gaan. We hebben al twijfel maar een goed schema kan het omdraaien om wel te gaan.. met mij vast en zeker vele anderen.

Het tijdschema is zelfs cruciaal voor de afweging om wel of niet te gaan. We hebben al twijfel maar een goed schema kan het omdraaien om wel te gaan.. met mij vast en zeker vele anderen.
Deze kan je natuurlijk ook omkeren. Ik verwacht dat dit de reden van het wachten is. Zo'n affiche is mooi, maar je kan nooit alles zien. Zodra er een blokkenschema is, kom je erachter dat je niet alles kan zien.

Is er dit jaar ook weer cabaret?
Als dat zo is hoop ik wel dat ze een ruimere tent hebben

Alhoewel ik het blokkenschema nog niet gevonden heb, zijn in de app (voor een deel) de podia en tijden van elk optreden vermeld.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread